معرفی 6 اپلیکیشن برتر اسباب کشی و حمل بار

اپلیکیشن های اسباب کشی

اجاره نشین ها بهتر از هر کس دیگر در این دنیا می‌دانند که اسباب کشی، چقدر کار سخت و طاقت فرسایی است. جمع آوری و بسته بندی اثاث و وسایل از یک طرف و حمل و نقل بار وسایل به مقصد از طرف دیگر، می تواند بسیار چالش برانگیز و دشوار باشد. امروزه شرکت های باربری کمک بزرگی هستند. کارگران این شرکت‌های حمل بار به خصوص در جابجا کردن وسایل به صورت ایمن و مطمئن، با سرعت و دقت بالا مهارت دارند. در سال‌های اخیر و همه گیر شدن استفاده از خدمات آنلاین، چندین استارتاپ نیز از طریق اپلیکیشن و برنامه های موبایل امکان دریافت خدمات اثاث کشی و باربری را برای کاربران فراهم نموده اند. در این مقاله قصد داریم شما را با 7 مورد از بهترین اپلیکیشن های اسباب کشی در ایران، آشنا کنیم. اگر قصد اثاث کشی دارید و یا حمل بار و جابه‌جایی وسایل، یکی از بخش‌های مهم در کسب و کار شما است با این مقاله همراه باشید.

بررسی بهترین اپلیکیشن های اسباب کشی در ایران

برنامه های موبایل زیادی در ایران برای خدمات حمل بار درون شهری یا اسباب کشی منزل در دسترس است. شما با دانلود و نصب این اپ ها به راحتی می‌توانید از خدمات، قیمت و گستره فعالیت آن‌ها آگاه شده و موردی را که مناسب‌تر است انتخاب کنید. یکی از مزایای استفاده از این اپلیکیشن‌های باربری این است که می‌توانید با مطالعه و مشاهده نظرات و امتیازهای دیگر کاربران، انتخاب‌های بهتری داشته باشید. در ادامه، برخی از بهترین اپلیکیشن های اسباب کشی را بررسی خواهیم کرد.

آچاره بهترین برنامه اثاث کشی

در آچاره شما می‌توانید به خدمات متنوعی مانند اسباب‌کشی درون‌شهری، حمل بار درون‌شهری و برون‌شهری، بسته‌بندی و جابه‌جایی وسایل و اثاثیه دسترسی داشته باشید. یکی از مزیت‌های استفاده از این اپلیکیشن این است که مشتری به اطلاعات کاملی از خدمات و نیز قیمت‌ها به صورت شفاف دسترسی دارد. این اپ به خصوص برای افرادی که برای اولین بار آن را برای اسباب‌کشی انتخاب کنند، تخفیف های خوبی ارائه می‌دهد. هم اکنون می توانید انواع کد تخفیف آچاره را برای دریافت خدمات ارزان تر دریافت کنید. همچنین، اگر در این حوزه کار می‌کنید و خدمات جابه‌جایی بار و نیز اسباب‌کشی را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهید، می‌توانید به عنوان خدمات‌دهنده در اچاره ثبت نام کرده و از این طریق درآمد داشته باشید.

اپلیکیشن اسباب کشی اسنپ

برنامه اسنپ و اسباب کشی آسان

سرویس جابه‌جایی بار و اسباب‌کشی اسنپ نیز یکی از انواع بهترین اپلیکیشن حمل بار در ایران است. در این پلتفرم می‌توانید از خدمات انواع وانت و خودروهای سبک و سنگین مسقف و غیرمسقف را برای حمل بار و نیز اثاث کشی درون شهری، استفاده کنید. این سرویس از بیشتر شهرهای بزرگ ایران قابل دسترسی است. امکان استفاده از از کمک راننده نیز برای جابه‌جایی بار نیز ممکن است. در این اپلیکیشن، خدمات بسته‌بندی اثاث ارائه نمی‌ شود. کرایه در سرویس‌های وانت اسنپ ثابت است. افراد با یک ثبت نام ساده و تعیین مبدا و مقصد، به راحتی می‌توانند از خدمات اثاث کشی استفاده کنند. کد تخفیف اسنپ نیز در وب سایت کانال تخفیف قابل دریافت است تا مشتریان بتوانند در هزینه خود صرفه جویی کنند.

پرداخت هزینه اسباب کشی آنلاین در این اپلیکیشن هم به صورت آنلاین و هم به صورت پرداخت نقدی، انجام می‌شود. حتی می‌توانید از امکان پرداخت در مقصد نیز برای موارد مورد نظر خود استفاده کنید. در این سرویس امکان ردیابی آنلاین یا سوپرآپ نیز وجود دارد. با استفاده از این قابلیت، می‌توانید محموله را تا مقصد، رهگیری و ردیابی کنید. اسنپ امروزه یکی از بهترین اپلیکیشن ها در زمینه اسباب کشی در ایران است. پراکندگی و دسترسی خوب در شهرهای بزرگ ایران از جمله مهم ترین مزایای آن است.

اپلیکیشن اسباب کشی و باربری نوبار

اسباب کشی با اپلیکیشن نوبار

نوبار یک اپلیکیشن اسباب کشی و حمل بار است. این برنامه هم از طریق وب سایت و هم اپلیکیشن اندروید و IOS قابل استفاده است. یکی از مزایای استفاده از این شرکت این است که خدمات جمع آوری و بسته‌بندی لوازم منزل ارائه می‌کند. این ویژگی به خصوص برای کسانی که وقت کافی ندارند و یا به هر علتی نمی‌توانند بسته‌بندی را نیز انجام دهند، بسیار مفید و خاص است. از طرفی نتیجه بسته بندی و حمل وسایل به کمک نیزوی متخصص، قطعا بهتر است. با استفاده از خدمات این شرکت می‌توانید از انواع خودروهای باربری مانند نیسان، کامیون، کامیونت و … کمک بگیرید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از اپلیکیشن نوبار برای اثاث کشی این است که یک تیم قوی و حرفه‌ای به کمک شما می‌آیند. یک نیروی ناظر هم مداوم برای نظارت و مدیریت کار، آنان را همراهی می‌کند. در این اپلیکیشن شما امکان ارتباط با کارشناسان این شرکت را دارید که مزیت بزرگی محسوب می‌شود. همچنین، در بخش‌های گوناگون می‌توانید با استعلام قیمت، قبل از سفارش خدمت، از هزینه آن باخبر شوید.

سرویس باربری الوپیک

الوپیک برای باربری

الوپیک استارتاپی است که در ابتدا برای درخواست پیک موتوری و سرویس‌هایی که با استفاده از موتور انجام می‌شود، افتتاح شد. امروزه کاربران با استفاده از سرویس الووانت این شرکت می‌توانند، در خواست وانت دهند. این اپلیکیشن مزایای بسیاری دارد. با استفاده از الووانت می‌توانید در هر 24 ساعت شبانه‌روز، وانت سبک یا سنگین برای جابه‌جایی بار کرایه کنید. الو پیک تمام مرسوله‌های شما را با هر ارزشی که داشته باشد، بیمه می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن افراد می‌توانند چند وانت برای جابه‌جایی بار و یا اثاث کشی کرایه کنند و یا برای چند مقصد از این سرویس استفاده کنند. یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از این اپلیکیشن اثاث کشی این است که افراد می‌توانند به صورت زنده، مسیر حرکت بار خود را در اپ آن پیگیری نمایند. این سرویس فعلا در تهران و بیشتر شهرهای بزرگ ایران فعال است.

سرویس حمل بار سندباد

حمل بار و اسباب کشی با سندباد

سندباد نیز یک سامانه حمل بار و مسافر و اسباب کشی است که بیشتر برای ارسال بسته و نیز بار در شهرهای بزرگ فعالیت می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن، سازمان‌ها و ادارات و یا کسب و کارهای گوناگون به راحتی می توانند برای ارسال تعداد نامحدودی کالا و یا بسته به مقاصد گوناگون، اقدام نمایند. این برنامه باربری درون شهری، فعلا سرویسی با خودروهای بزرگ و سنگین برای اسباب‌کشی ارائه نمی‌کند. این اپلیکیشن در حال حاضر در شهرهای بزرگی مانند تهران، کرج، اصفهان، مشهد، بندرعباس شیراز، کرمان، بندر ماهشهر اهواز و ساری فعال است.

بهترین اپلیکیشن اسباب کشی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

استفاده از اپلیکشین باربری و اسباب کشی در ایران، اتفاق جدیدی به شمار می‌رود. چند سالی بیشتر نیست که فعالیت آن‌ها در بین اقشار مختلف مردم، رواج پیدا کرده است. با استقبال بسیار خوبی که از تاکسی های اینترنتی در سالهای گذشته شد، پیش بینی می‌شود خدمات باربری آنلاین نیز به مرور جای روش های سنتی را بگیرد. دلیل این امر راحت شدن اثاث کشی است. دیگر نیازی به جست و جو و هماهنگی برای ماشین نیست و برای قیمت هم چانه نمیزنید. در حال حاضر، چندین سرویس آنلاین در این حوزه فعالیت می‌کنند. به همین دلیل، قبل از استفاده از آنها، باید با امکانات و ویژگی هایی که یک اپلیکیشن اسباب کشی خوب می‌تواند در اختیار کاربر خود قرار دهد آشنا شوید. هدف استفاده از برنامه های باربری ساده تر شدن جابجایی است. پس اگر یک اپ نتواند تجربه خوبی ارائه کند، دلیلی برای نصب آن وجود ندارد.

شهرها و مناطق تحت پوشش

اولین موردی که باید بررسی کنید این است که آیا اپلیکیشن مورد نظر در شهر شما فعال است یا خیر. سپس، آن را بر روی گوشی خود نصب نمایید. این اطلاعات را می‌توانید در وب سایت هر مجموعه یا موقع دانلود برنامه از کافه بازار، مایکت، اپ استور و… بررسی کنید. اکثر سرویس های حمل بار اینترنتی فقط در تهران خدمات ارائه می‌کنند. بعضی از آنها کلان شهر ها را نیز شامل می‌شوند. برخی نیز ممکن است در حال توسعه باشند و استان ها و شهرستان بیشتری را پوشش دهند. طبیعتاً هر چه تعداد کاربران و میزان استقبال آن ها از یک اپلیکشن اسباب کشی بیشتر باشد، احتما توسعه آن هم افزایش می یابد.

تنوع خودروهای بابری با توجه به نوع و حجم بار

ممکن است برخی از شرکت‌ها فقط از حمل بار سبک و یا ارسال بسته با پیک موتوری پشتیبانی نمایند و برخی دیگر خدمات اسباب کشی را نیز ارائه کنند. در واقع این شما هستید که باید بررسی کنید برای جابجایی وسایل خود به وانت نیاز دارید یا اینکه باید از نیسان و کامیون برای اثاث کشی استفاده کنید. تعرفه هر کدام از این ماشین ها نیز با دیگری متفاوت است.

امکان رصد آنلاین موقعیت بار اثاث کشی

یکی از بهترین مزایای این اپلیکیشن‌ها این است که بتوانید موقعیت و لوکیشن راننده و اثاثیه را روی نقشه ردیابی کنید. با وجود این قابلیت، احتمال سوء استفاده و سرقت به صفر می‌رس. شما از ابتدا تا انتهای سفارش از وضعیت و عملکرد راننده مطلع خواهید شد. با این قابلیت، امکان اطلاع دقیق از زمان رسیدن بار هم فراهم می شود.

نرخ کرایه حمل بار و هزینه اسباب کشی

بسیاری از برنامه ها، هنگام سفارش و پس از تعیین مبدا و مقصد توسط کاربر، قیمت مورد نظر را به اطلاع کاربر می‌رسانند. این مورد راه را برای سوء استفاده‌های بعدی خواهد بست. علاوه بر این، نیازی نیست با دیگران برای قیمت مذاکره کنید. همچنین، بعضی از بهترین اپلیکیشن های اسباب کشی و باربری خدماتی مانند بارگیری، بسته بندی و چیدمان وسایل را نیز ارائه می‌کنند. هزینه های جداگانه بابت به کارگیری هر کارگر نیز به شما اعلام می‌شود. در صورت تمایل به تعداد دلخواه برایتان نیروی کار حرفه ای هم اعزام می‌کنند.

پشتیبانی در صورت وجود مشکلات احتمالی

در اثاث کشی، شما تمام وسایل و متعقلات خانه خود را در یک ماشین قرار می دهید. بنابراین، اپلیکیشن را حتما بررسی کنید تا راه‌های تماس با پشتیبانی و یا شکایات احتمالی در آن به صورت شفاف وجود داشته باشد. این امکان نشانه مشتری مداری آن مجموعه و یک مزیت مهم محسوب می‌شود. برای آنکه از تجربه کاربران قبلی و نظرات دیگران مطلع شوید، خواندن کامنت ها در صفحه اینستاگرام آن شرکت یا نظرهای درج شده در اپ استورها و وبلاگ ها راهکار مناسبی است.

اثاث کشی با استادکار

اثاث کشی را به استادکار بسپارید

استادکار در هر دو بخش اسباب‌کشی و باربری به خصوص بار سبک به فعالیت می‌پردازد. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از این سرویس فعال بودن بخش بسته‌بندی وسایل است. کارشناسان و کارگران این سرویس در بسته‌بندی حرفه‌ای، بارگیری به طور ایمن، جابه‌جایی وسایل و بسته‌ها، قراردادن هر وسایل سنگین در جای خود مانند یخچال، ماشین لباسشویی و … ، چیدمان مبل‌ها و دیگر اثاثیه و راه‌اندازی آن‌ها به مشتریان کمک می‌کند.

یکی دیگر از مزایای بسیار خوب این پلتفرم باربری درون شهری، این است که خدمات اثاث کشی در این برنامه، برای مناطق گوناگون از شهر، تفکیک شده است. بنابراین، لازم نیست منطقه و یا خیابان مورد نظر را برای پیدا کردن مورد مناسب جستجو کنید. این اپلیکیشن در حال حاضر در تهران و کرج مشغول فعالیت است. به زودی در شهرهای بزرگ دیگر نیز فعالیت آن آغاز خواهد شد.

طریقه پرداخت در این اپ نیز به صورت نقدی و یا اعتباری است. این قیمت‌ها به صورت کارشناسی شده تعیین می‌گردد. یکی دیگر از امکانات استادکار این است که کاربر پس از انجام خدمت مورد نظرش، می‌تواند در بخش «سفارش‌های من» در این اپلیکیشن وارد شده و نظر خود را وارد کند. این موضوع برای کاربران جدید که قصد استفاده از خدمات به خصوصی را دارند بسیار مفید است.

خدمت از ما

خدمت از ما صرفاً یک برنامه اسباب کشی نیست. نصب این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد به راحتی به اطلاعات مربوط به سرویس های باربری هر شهر دسترسی داشته باشید. سازندگان این برنامه قصد داشته اند زحمت های کار دشوار اثاث کشی را کم کنند. در نتیجه، اگر نمی دانید کدام یک از این خدمات در شهر شما وجود دارد یا می خواهید انتخاب دقیق تری داشته باشید این اپ کلید حل مشکل شما است. اطلاعات، قیمت، نوع خدمات ارائه شده، نظرات و تجریبات دیگران از جمله مواردی است که می توانید از طریق این برنامه بفهمید.

سخن آخر

در این مقاله برخی از بهترین اپلیکیشن های اسباب کشی ایرانی را با معیارهای گوناگون مورد بررسی قرار دادیم. حال انتخاب با شما است که کدام را برای خود برگزینید. سعی کنید تا پس از دریافت خدمات هر شرکت، فرم‌های نظرسنجی و یا امتیازدهی را در هر یک جدی بگیرید. این موضوع به دیگران این فرصت را می‌دهد در آینده انتخاب بهتری داشته باشند.

5 2 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments