بررسی اجمالی انواع لپ ‌تاپ‌ ها برای انتخابی شایسته‌تر

انواع مدل های لپ تاپ

اگر به دنبال خرید لپ ‌تاپ با کیفیت عالی و مقرون‌به‌صرفه هستید و نمی‌دانید کدام برند برای شما مناسب است با ما همراه باشید تا تفاوت‌های آن‌ها را برشماریم و در تصمیم‌گیری به شما کمک کنیم. لازم به ذکر است اگر قصد خرید لپ تاپ با گارانتی اصلی و مشاوره رایگان دارید، تمام برندهای لپ تاپ با تنوع گسترده در مدل‌هایشان در فروشگاه آی تی سیتی قابل ‌مشاهده و خریداری هستند.

لپ تاپ ایسوس

لپ‌ تاپ ‌های ایسوس (ASUS) به دلیل قیمت مناسب، ظاهر زیبا و عملکرد قدرتمندی که دارند، بسیار موردتوجه قرار گرفته‌اند، همچنین این لپ ‌تاپ‌ ها گارانتی معتبری دارند که به شما آرامش ذهنی در هنگام خرید می‌دهند.

لپ تاپ لنوو

لپ ‌تاپ ‌های لنوو (LENOVO) از سخت‌افزار محکمی برخوردار هستند و قیمت نسبتاً ارزانی دارند؛ بنابراین برای دانشجویان که زیاد در رفت‌وآمد هستند کاملاً مناسب به نظر می‌رسد. آن‌ها می‌توانند بدون هیچ نگرانی آن را با خود حمل کنند و استرس معیوب شدن سخت‌افزار را نداشته باشند.

لپ تاپ هوآوی

لپ ‌تاپ ‌های هوآوی (HUAWEI)، لپ ‌تاپ‌ های سبک وزنی هستند که این ویژگی بارز آن ها، باعث شده است کسانی که نیاز دارند هنگام‌ سفر لپ تاپ را همراه خود داشته باشند به سمت هواوی بیایند. این لپ تاپ ها از کارایی بالایی برخوردار هستند.

لپ تاپ های اپل

لپ تاپ های فوق قدرتمند اپل (APPLE) که قابل‌مقایسه با لپ ‌تاپ‌ های دیگر نیست! چراکه دارای پردازنده بسیار سریع و قدرتمند، قدرت پردازش چشمگیر، صفحه‌نمایش چشم‌نواز، صفحه‌کلید بی‌نظیر است که با داشتن این ویژگی‌های خارق‌العاده، می‌تواند هرکسی را برای داشتنش وسوسه کند. اما باید بدانید برای داشتن این دستگاه رؤیایی باید هزینه زیادی را صرف کنید.

مدل های دیگر لپ تاپ

لپ ‌تاپ ‌های ام اس آی (MSI) برای گیم بسیار عالی به نظر می‌رسند. اساساً هدف از طراحی و ساخت این لپ ‌تاپ ‌ها برای گیمینگ بوده است. علاوه بر این، لپ تاپ های ام اس آی به دلیل عملکرد فوق العاده قدرتمندی که دارند، علاوه بر گیم برای کارهای روزمره نیز مفید و کاربردی هستند. اگر به دنبال مناسب ترین لپ تاپ برای گیم هستید، ام اس آی بهترین گزینه برای خرید است. اما اگر لپ تاپی برای استفاده عادی می خواهید که خیلی هزینه بر هم نباشد، لپ تاپ های اچ پی(HP) گزینه بهتری است. لپ تاپ اچ پی هم رویکرد گیم دارد، اما هرگز نمی توان آن را از لحاظ قدرت با ام اس آی مقایسه کرد. این را هم بدانید که لپ تاپ های دل (DELL) عملکرد خیلی خوبی دارند و نسبت به لپ تاپ های اچ پی تنوع بیشتری دارند. لپ تاپ های دل به دلیل سابقه درخشان و چندین ساله ای که دارند، توانسته اند سهم خوبی در بازار لپ تاپ داشته باشند.

لپ ‌تاپ‌ های ایسر (ACER) به دلیل طول عمر باتری بیشتر، کارایی چشمگیر، قیمت ارزان و قدرت پردازش بالا توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. کارایی بالای این دستگاه بر همگان ثابت شده است؛ بنابراین با خرید ایسر آرامش خیال را به خود هدیه دهید.

لپ ‌تاپ ‌های مایکروسافت (MICROSOFT) به لطف داشتن صفحه‌کلید عالی و مناسب بودن برای تایپ طولانی‌مدت، صفحه‌نمایش لمسی خارق‌العاده و همچنین عملکرد قابل‌اعتماد، ترکیب کاملی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اکنون‌که با تفاوت‌های انواع لپ ‌تاپ ‌ها آشنا شدید به معرفی آی تی سیتی که از معتبرترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های موجود در زمینه وسایل دیجیتال مخصوصاً لپ‌ تاپ است، می‌پردازیم. شما در این فروشگاه می‌توانید تمام برندها را از همه نظر با هم مقایسه کنید و ایده‌آل‌ترین لپ ‌تاپ را برگزینید.

فروشگاه آی تی سیتی کارشناس‌های خبره‌ای دارد که جزئی‌ترین نکات در مورد انواع لپ‌ تاپ‌ ها را به شما می‌گویند و به‌صورت کاملاً رایگان به شما مشاوره می‌دهند. خبر خوش این است که محصولات موجود در این سایت گارانتی چندساله دارند که خیال شما را از خریدی مطمئن راحت می‌کند. علاوه بر این مزایا، ارسال رایگان از ویژگی‌های بی‌نظیر این فروشگاه محسوب می‌شود که می‌توانید کالای خود را به‌راحتی درب منزل دریافت کنید. جالب است بدانید فرصت ۱۰ روزه تست محصول، این فروشگاه را از دیگر فروشگاه‌های حوزه لوازم دیجیتال متمایز می‌کند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه کانال تخفیف در تهیه‌ این محتوا نقشی نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.
0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments