بازی شب های مافیا آنلاین و صوتی برای دورهمی ها

بازی شب های مافیا

بازی های مختلف بخشی جدانشدنی از تفریح، دورهمی و مهمانی های گروهی هستند. از اسم و فامیل گرفته تا پانتومیم و جرئت یا حقیقت، بازی های مفرح زیادی وجود دارند که دورهمی های دوستانه را لذت بخش تر کنند. یکی از این بازی های در سال های اخیر محبوبیت فوق العاده زیادی پیدا کرده، بازی شب های مافیا است. این بازی گروهی و استدلالی، قابلیت این را دارد که هیجان را به هر جمعی تزریق کند. البته، ممکن است مافیا در نگاه اول پیچیده به نظر برسد. برای رفع این مشکل، کافیست بازی شب های مافیا برای اندروید را دانلود کنید و از چند ساعت تفریح دسته جمعی لذت ببرید. با دریافت رایگان کد هدیه شب های مافیا نیز سکه این بازی را به دست خواهید آورد و نسبت به رقبا پیشرفت خواهید کرد.

بازی شب های مافیا چگونه است؟

تقریباً همه افراد در هر سن و سالی اسم بازی مافیا را شنیده اند. با این حال، عده بسیار زیادی از قوانین و چگونگی انجام آن اطلاعی ندارند. به صورت کلی، شرکت کنندگان در این بازی به دو گروه مافیا و شهروندان تقسیم می شوند. در ابتدا، هر شخص به طور مخفیانه از نقش خود در یکی از این دو گروه مطلع می شود. اعضای مافیا 4نفر هستند. 2 تا از آن ها دارای قابلیت های متفاوتی اند که می توانند در طول بازی از آن استفاده کنند. شما این امکان را دارید که با دوستان خود یا افراد جدید بازی کنید. بای حالت اول، بهتر است به صورت همزمان وارد اپ بشوید تا هوش مصنوعی سریع تر شما را پیدا کرده و بازی را آغاز کند.

هیچ کس نباید نقش خود را برای دیگران افشا کند. هر یک از نقش ها هم اجازه و امتیازات خاص خودشان را دارند. برای مثال، بازی دو فاز روز و شب دارد. برخی شخصیت ها نیز قدرت حذف یا به اصطلاح کشتن یک بازیکن دیگر در طول شب را دارند. در طول روز هم، باید درباره هویت افراد بحث و صحبت کنید. اگر شک داشته باشید که فردی مافیا است، می توان با رأی گیری او را از بازی حذف کرد. در صورتی که شهروندان بتوانند اعضای مافیا را شناسایی و حذف کنند، برنده بازی خواهند شد. اگر هم با حذف شهروندان، تعدا مافیا برابر یا بیشتر از آن ها شود، برنده می شوند. کارت های آخر نیز می توانند هیجان بیشتری به بازی اضافه کنند. اگر دوست دارید بازی های دیگر مافیا را هم تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم مقاله 10 تا از بهترین بازی های آنلاین مافیا را مطالعه کنید.

بازی آنلاین شب های مافیا با دوستان

جذابیت بالای این بازی باعث علاقه و تمایل بسیاری از افراد برای امتحان کردن آن شده است. محبوبیت و استقبال از مافیا به قدری بالا بود که فیلیمو مجموعه ای را با الهام از این بازی تولید کرد . شاید شما هم برنامه شب های مافیا با حضور ستارگان سینما و تلویزیون را تماشا کرده باشید. این برنامه را می توان نوعی ریالیتی شو دانست که در آن شرکت کنندگان به بازی و رقابت با یکدیگر می پردازند. با توجه به استقبال گسترده ای که از این شو صورت گرفت، بازی آنلاین آن برای موبایل نیز منتشر شد. اگر پیش از این، برنامه را دنبال کرده و از تماشای آن لذت می بردید، این بازی را هم دوست خواهید داشت. در واقع، چه چیزی بهتر از اینکه به جای تماشای بازی دیگران، خودتان مافیا بازی کنید.

دانلود بازی شب های مافیا آنلاین برای گوشی های اندروید امکان پذیر است. این گیم موبایلی شباهت زیادی به همان چیزی دارد که در تلویزیون خود دیده اید و یکی از بهترین بازی های جدید برای دورهمی ها است. مزیت انجام این بازی به صورت آنلاین این است که می توانید از هر جا و در هر زمان و مکانی با دوستان خود اوقات خوبی را سپری کنید. حتی اگر، تعداد کافی افراد برای مافیا نداشته باشید یا خودتان تنها باشید هم می توانید به سادگی با دیگر افراد به بازی بپردازید.

صداگذاری بازی نیز توسط محمدرضا علیمردانی، گرداننده مافیا در فیلیمو انجام شده است. برای اینکه شرایط به واقعیت نزدیک تر باشد هم امکان چت و گفتگوی صوتی میان کاربران فراهم شده است. علاوه بر این، اگر به دلیل اختلالات اینترنت از بازی بیرون رفتید، بازگشت و ادامه آن امکان پذیر است. بخش دیگری به نام لیگ هم وجود دارد. در آن می توانید بهترین های بازی مافیا در هفته یا ماه اخیر را پیدا کرده و با آن ها بازی کنید.

بالا بودن تعداد نقش های موجود نیز یکی دیگر از مزیت های این بازی است. 12 نقش متنوع وجود دارد که هر کدام از آن ها هیجان جدیدی اضافه می کنند. آموزش کارت های بازی شب های مافیا نیز به زبان ساده ارائه شده است تا به خوبی بتوانید از کارت هایی که در اختیارتان قرار می گیرد استفاده کنید. لازم به ذکر است که شب های مافیا برای کامپیوتر و آیفون یا به عبارتی، برای سیستم عامل ios در دسترس نیست و فقط با دستگاه های اندروید می توانید از آن استفاده کنید. از دیگر مزایای این برنامه می توان به شبیه سازی دقیق مافیا، وجود جدول رده بندی بازیکنان و امکان ادامه بازی در صورت قطعی اینترنت اشاره کرد. در آپدیت های جدید هم برخی ایرادات بازی مانند اختلالات ارتباط صوتی برطرف شده است.

مطالعه بیشتر: جنجال مافیا زودیاک با چهره های مشهوری مثل فرزاد فرزین و جواد خیابانی

بازی شب های مافیا فیلیمو

کد هدیه بازی شب های مافیا

این بازی به صورت کلی رایگان است؛ اما خرید درون برنامه ای دارد. شما باید برای ورود به بازی سکه بپردازید. در ازای هر بار برنده شدن 20 سکه دریافت کرده و با باخت نیز سکه از دست می دهید. تعداد سکه هایی به خاطر بازنده شدن از شما گرفته می شود، بیشتر از تعدادی است که جایزه می گیرید. بسیاری از اوقات ممکن است سکه های شما تمام شده باشد و نتوانید در بازی جدیدی شرکت کنید. در این مواقع می توانید سکه خریداری کنید. البته، این امکان را نیز دارید که با چرخاندن گردونه شانس بازی، تعدای سکه رایگان دریافت کنید.

به دلیل نیاز به این خرید و پرداخت هزینه، برخی از افراد به دنبال تقلب یا دانلود بازی شب های مافیا مود شده هستند. این راهکار ها هم ناقص حقوق صاحب اثر بوده و هم در برخی مواقع اصلاً امکان پذیر نیستند. به جای این کار، می توان با استفاده از کد هدیه بازی شب های مافیا، سکه جایزه گرفت یا خرید آن ها را با قیمت کمتری انجام داد. لازم به ذکر است که برخی مواد نسخه های مود شده بازی شب مافیا ممکن است دارای باگ یا ایراداتی باشند. دریافت نسخه اصلی بازی از طریق اپ استور های مختلف مانند بازار، مایکت و فارسروید امکان پذیر است. با هر دستگاهی می توانید به راحتی آن را روی موبایل خود نصب کنید.

مطالعه بیشتر: همه چیز درباره سریال پدرخوانده مافیا فیلم نت

جمع بندی

بازی های گروهی و دسته جمعی همیشه از محبوبیت خاصی برخوردار بوده اند. در این میان، می توان مافیا را یکی از پرطرفدارترین ها دانست. گروهی بودن و ماهیت استدلالی بازی شب های مافیا آنلاین و صوتی همه را به دانلود آن ترغیب می کند. اگر شما هم حتی یک بار این بازی جذاب را تماشا کره باشید، به انجام آن ترغیب می شوید. با نصب این برنامه روی موبایل خود اوقات لذت بخشی را تجربه خواهید کرد.

3.4 5 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments