این تخت خواب ها رو نخرید!

باید ها و نباید های خرید تخت خواب

خرید سرویس خواب خصوصا تخت خواب، بدون شک یکی از لذت بخش ترین قسمت های خرید لوازم اتاق خواب است. نکته مهم در خرید تخت خواب این است که باید انواع و مدل های مختلف آن را مقایسه کنید و با در نظر داشتن نکات مهم، انتخابی درست داشته باشید. پس  اگر شما نیز قصد خرید تخت خواب را دارید، با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چه تخت خواب هایی را نباید بخرید و کدام مدل ها را باید بخرید.

1. نبایدهای خرید تخت برای اتاق های کوچک

اگر اتاقی با ابعاد و متراژ کوچک دارید، هرگز نباید در آن از تخت های سلطنتی، بزرگ و یا دو نفره استفاده کنید. چرا که این نوع از تخت ها موجب کوچک نشان دادن هر چه بیش تر اتاق شما و کاهش فضای مثبت خواهد شد. از این رو برای اتاق هایی با متراژ کم تر از 12 متر، تخت های کم جا، یک یا یک و نیم نفره (اسپرت) و مدل های مینیمال توصیه می شود.

خرید تخت برای اتاق های کوچک

علاوه بر مینیمال و کم جا بودن تخت خواب در اتاق های کوچک، باید به نکات دیگری نیز توجه داشت. یکی از این موارد، استفاده از رنگ سفید و یا روشن است. هرگز در اتاق های کوچک از رنگ های تیره و مشکی استفاده نکنید. چرا که این کار باعث دلگیر نشان دادن اتاق و کم تر به نظر آمدن ابعاد فضا می شود. پیشنهاد ما به شما خرید تخت خواب ” آذین” است. شما می توانید به دلخواه، هر یک از آیتم های این سرویس همچون تخت خواب، کمد، ویترین و … را به صورت جداگانه با توجه به فضا و بودجه خود تهیه نمایید.

2. از خرید تخت هایی با طرح چوب خودداری کنید.

اغلب تخت خواب هایی که در سایت ها و یا فروشگاه ها دیده می شوند، با ام دی اف و روکش چوب هستند که این موضوع، باعث کاهش سطح کیفی یک تخت خواب می شود. شاید در نظر اول تخت خواب با طرح چوب بسیار زیبا و ارزان قیمت تر به نظر برسد، اما در واقع باید بدانید کیفیت تخت هایی از جنس چوب همچون راش و گردو، بسیار بیش تراست. به طوری که تخت های طرح چوب نمی توانند تا حد زیادی وزن را تحمل کنند و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی، شکسته و یا دچار آسیب می شوند. پس سعی کنید در خرید خود، انتخاب تخت های طرح چوب را کنار بگذارید.

3. انتخاب تخت خواب های ظریف را کنار بذارید.

بسیاری از افرادی که به دنبال خرید یک تخت خواب خصوصا تخت خواب دو نفره هستند، می خواهند مورد انتخابیشان علاوه بر بزرگ بودن، ظرافت نیز داشته باشد. باید بگوییم که ظرافت در هر تخت خواب، جزو واجبات است. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که تخت خواب های سلطنتی، سنگین و یا بزرگ اغلب از وزن زیادی برخوردارند و با اضافه شدن وزن فرد بر روی آن، نیازمند پایه هایی قوی تر هستند تا دجار مشکل نشوند.

پس سعی کنید در انتخاب تختتان، به هماهنگی بین پایه ها و وزن تخت توجه زیادی داشته باشید.

خرید تخت خواب چوبی

تخت خواب مناسب خود را ازکجا تهیه کنیم؟

برای داشتن یک خرید خوب می توانید با مراجعه به سایت آویراد و بررسی انواع تخت های خواب، مدل مورد نظر خود را انتخاب و با بهترین کیفیت خریداری نمایید. نکته مثبت خرید از آویراد، امکان داشتن مشاوره با مشاوران خبره و با تجربه در زمینه فروش تخت خواب با توجه به نیاز و بودجه شما می باشد. از طرف دیگر با وجود مدل های متنوع آویراد، هر فرد با هر سلیقه و بودجه ای می تواند خرید خود را انجام دهد.

علاوه بر این، شما می توانید با مراجعه به سایت دیجی کالا، انواع مدل های برند آویراد را مشاهده و با سایر برندها مقایسه نموده و پس از کسب اطمینان خرید خود را نهایی نمایید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه کانال تخفیف در تهیه‌ این محتوا نقشی نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments