اکران آنلاین فیلم های سینمایی ایرانی در زمستان 1401

اکران آنلاین جدید ترین فیلم های سینمایی

 در این مقاله به معرفی جدید ترین فیلم های سینمایی ایرانی که به صورت آنلاین اکران می شوند خواهیم پرداخت. فیلیمو و نماوا به عنوان محبوب ترین و گسترده ترین پلتفرم های نمایش فیلم و سریال در ایران شناخته می شوند. در این دو پلتفرم همواره جدید ترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی در دسترس مخاطبان قرار می گیرد. جدید ترین فیلم ای سینمایی ایرانی هم از جمله این موارد اند که در اکران آنلاین قابل مشاهده اند.

 با شیوع بیماری کرونا و عدم امکان حضور مخاطبان در سینما، ایده اکران آنلاین فیلم های سینمایی مطرح شد. این ایده تا حدی توانست از متضرر شدن تهیه کنندگان آثار سینمایی در دوران رکود جلوگیری کند. همچنین، از سوی دیگر، باعث فراهم آوردن سرگرمی جذابی برای مردمی شد که مجبور بودند بیشتر وقت خود را در خانه بگذرانند. با توجه به استقبال مردم، اکران آنلاین پس از اپیدمی کرونا نیز ادامه یافت. هم اکنون فیلم های سینمایی همزمان با پرده سینما به اکران آنلاین می روند تا آن دسته از افراد که موفق به حضور در سینما نشده اند نیز از آن ها دیدن کنند. در فیلیمو و نماوا با پرداخت هزینه بلیط، می توانید فیلم مورد علاقه خود را به صورت قانونی و آنلاین تماشا کنید. در ادامه، با جدید ترین فیلم ها در اکران آنلاین آشنا می شویم.  

انفرادی جدید ترین فیلم سینمایی کمدی ایرانی

انفرادی جدید ترین فیلم  سینمایی کمدی ایرانی

 یکی ازجدید ترین فیلم های سینمایی ایرانی با اکران آنلاین در فیلیمو و نماوا، انفرادی نام دارد. انفرادی را می توان یکی از پر فروش ترین فیلم های کمدی در سال 1401 دانست. داستان از یک شرکت مالی و اعتباری شروع می شود که پول های سرمایه گذاران را می دزدد. در ادامه، شخصیت های اصلی داستان که همه سرمایه خود را از دست داده اند، به دنبال یافتن راهی برای جبران مافات با یکدیگر همکاری می کنند. یک مشکل مشترکف این سه نفر را علی رغم تمام تفاوت ها کنار هم نگه می دارد.

تلاش های این افراد برای به دست آوردن پولشان ماجراهای جالب و خنده داری را رقم می زند که تماشای آن خالی از لطف نیست. مهدی هاشمی، احمد مهران فر و رضا عطاران بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. هر کدام از این بازیگران برای جذابیت یک فیلم کمدی کافی هستند. حال باید دید کنار هم بودن آن ها چگونه داستانی خلق می کند. اگر به دیدن فیلم های کمدی علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم مقاله 12 تا از بهترین فیلم های کمدی ایرانی را مطالعه کنید.

نقد کوتاهی بر فیلم انفرادی

جدید ترین اثر مسعود اطیایی شباهت زیادی به آثار سابق او دارد. در واقع انفرادی را می توان از آن دسته فیلم هایی دانست که گیشه را با فروش بالا نجات می دهند. اگرچه منتقدان این فیلم را از آثار ضعیف سینمایی می دانند اما بازهم با استقبال خوب مردم همراه شده است. نمی توان این اثر را از لحاظ قوی بودن فیلم نامه یا بی نقص بودن کارگردانی مورد تمجید قرار داد. اما از آن جایی که مردم ما به فیلم های طنز علاقه بیشتری دارند، این فیلم از لحاظ محبوبیت و فروش موفق عمل کرده است.

یکی از نقاط قوت این فیلم سینمایی جدید بدون شک حضور رضا عطاران است. شخصیت عطاران در این فیلم تفاوت چندانی با کارهای قبلی او ندارد. با این وجود، شوخی های شکل گرفته توسط او تا حد زیادی ضعف های این اثر را می پوشاند. در انفرادی، چند صحنه اکشن هم دیده می شود. این صحنه ها با توجه به کاربرد آن ها در یک فیلم طنز به خوبی ساخته و پرداخته شده اند. این اثر که هم اکنون در اکران آنلاین قابل تماشا است. انفرادی را در مجموع می توان اثری نامید که ارزش یک بار دیدن را قطعا دارد. فیلم سینمایی فسیل نیز از جمله فیلم هایی است که توانست توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

علفزار جدیدترین فیلم سینمایی ایرانی

اکران آنلاین علفزار

فیلم علفزار یکی از جدید ترین فیلم های سینمایی ایرانی در ژانر درام و اجتماعی است که به صورت آنلاین اکران می شود. نکته جالب توجه درباره این اثر این است که بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است. سال ها پیش برای خانواده ای که در یک باغ شخصی مشغول تفریح بودند، اتفاقی ترسناک و غم انگیز افتاد. این داستان به یک پرونده پیچیده قضایی تبدیل شد. کاظم دانشی بر اساس این حادثه یک اثر سینمایی ساخته و در آن نشان می دهد که چگونه یک راز علی رغم تلاش های فراوان فاش می شود.

استفاده مناسب و به جا از بازیگران ماهر و مشهور را می توان از نقاط قوت این اثر دانست. پژمان جمشیدی، سارا بهرامی و ستاره پسیانی بازیگران اصلی این فیلم هستند. ترلان پروانه، صدف اسپهبدی، مهدی زمین پرداز، مائده طهماسبی، فرخ نعمتی، رؤیا جاویدنیا، محمد معتضدی، یسنا میرطهماسب، سیروس همتی و مهران امام نیز در این اثر به ایفای نقش پرداخته اند. یکی از جذابیت های این فیلم برای مخاطبان، بازی متفاوت و حرفه ای پژمان جمشیدی است. این بازیگر را عموم مردم با نقش های کمدی و شخصیت های شوخ می شناسند. در این فیلم اما پژمان جمشیدی نقش یک بازپرس کاملا جدی را بازی می کند و باید بگوییم به خوبی از پس این کار برآمده است. این فیلم سینمایی هم اکنون در اکران آنلاین فیلیمو و نماوا در دسترس است.

نقد کوتاهی بر فیلم علفزار

علفزار را می توان فیلمی تاثیر گذار و قابل قبول معرفی کرد. این اثر با الهام از داستان هایی واقعی که هر کدام ردی از یک جرم یا آسیب را به همراه دارند و پیوند زدن این خرده داستان ها در نهایت یک داستان درام دادگاهی کامل ساخته است. یکی از نکات مهم درباره این فیلم پرداخت آن به آسیب های اجتماعی است. آسیب هایی مثل تجاوز، خیانت، اعتیاد و جنایت همگی در قلب ماجرا دیده می شود.

یکی از جذایت های این اثر را می توان شروع تلخ، تکان دهنده اما تاثیر گذار دانست. این فیلم سینمایی جدید از همان سکانس ابتدایی شما را به یافتن رمز و راز های آن تشویق می کند. بسیاری از منتقدین فیلم علفزار را نشان دهنده شجاعت و جسارت کارگردان آن می دانند. این فیلم از ریتم خوبی برخوردار است و پر است از فراز و نشیب و اتفاقات متعدد. یکی دیگر از جنبه های تحسین شده این فیلم، بازی درخشان صدف اسپهبدی است. این بازیگر تازه کار در نقش یک مادر معتاد ظاهر شده است. صدف اسپهبدی به قدری خوب از پس نقش برآمده که می توان او را به عنوان کشف جدیدی در سینمای ایران نام برد. در نهایت باید گفت این تراژدی با یک پایان باز به اتمام می رسد.

چند میگیری گریه کنی 2

چند میگیری گریه کنی 2

اولین قسمت این فیلم در سال 1384 ساخته شده است. موضوع فیلم شوخی با مراسمات گاهاً غیر ضروری بود که پس از مرگ افراد برگزار می شد. اگر این فیلم را دیده باشید می دانید که روایتگر زندگی گروهی از افراد بود که در ازای دریافت پول برای مرده عزاداری می کردند. قسمت دوم این فیلم در واقع ادامه فیلم اول و در همان خط داستانی است. این اثر سینمایی جدید، در اکران آنلاین سایت هایی مانند فیلیمو و نماوا قابل تماشا است. علی توکل نیا کارگردانی این اثر را برعهده داشته است. این فیلم سینمایی جدید ایرانی، بیانگر ماجرای جوانی است که برای دریافت میراث پدرش به ایران می آید. سپس، متوجه می شود که مطابق وصیت او باید یک مجلس ترحیم با حضور هفت خوانواده بی سرپرست برگزار کند.

ابوالفضل پورعرب، حمید لولایی، حامد آهنگی، اشپیتیم آرفی، محیا دهقانی، عباس جمشیدی‌فر، اسدالله یکتا، فرشاد حسینی موحد، مرجان شکوفکی، هستی فرحی، احسان عباسی، عباس نعمتی، گیتی معینی، بهروز خوش‌فطرت، امیرحسین مسلمی، علی حسن ناصری، به همراه بسیاری از هنرمندان دیگر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

نقد کوتاهی بر فیلم چند میگیری گریه کنی 2

این اثر یکی از جدید ترین فیلم های سینمایی ایرانی در ژانر کمدی است. این فیلم برای مخاطبان عام سینما ساخته شده است. در واقع افرادی که نگاه تیز بینانه و منتقدانه به آثار سینمایی ندارند و فیلم دیدن را اصولا فعالیتی برای گذراندن اوقات فراغت می دانند مخاطبان این اثر هستند. موقعیت‌های طنز آمیز فیلم، ترکیبی از شوخی‌های کلامی و موقعیتی و شوخی با ظاهر آدم‌هاست. این گونه شوخی ها علیرغم تکراری بودن هنوز هم خنده دار هستند. البته نکته مهم این است که هوشمندانه و به جا استفاده شوند. ورود یک ماجرای عاشقانه در پس زمینه فیلم هم می تواند برای گروهی از مخاطبان جذابیت داشته باشد.

اکران آنلاین فیلم تی تی

اکران آنلاین فیلم تی تی

فیلم تی تی از جمله آثاری است که می توانید به صورت اکران آنلاین در فیلیمو و دیگر سایت های انتشار فیلم و سریال مانند نماوا تماشا کنید. کارگردانی این فیلم سینمایی بر عهده آیدا پناهنده بوده و ژانر آن نیز درام و عاشقانه است. الناز شاکردوست، پارسا پیروزفر، هوتن شکیبا و رضا عموزاد از جمله بازیگران این اثر هستند. داستان این فیلم درباره فیزیکدانی است که روی نظریه ای درباره سیاهچاله ها در حال تحقیق است. آشنایی او با خانمی نه چندان عادی به نام تی تی به نوعی باعث تغییر زندگی آن ها می شود. تی تی به عنوان نظافتچی کار می کند و همزمان فرزند زوج دیگری را باردار است.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments