اسباب کشی و حمل بار را به چه کسی واگذار کنیم؟

اپلیکیشن اثاث کشی نوبار

نوبار راه حلی برای داشتن اسباب کشی راحت و مقرون به صرفه

اسباب کشی یکی از کارهای بسیار سخت در طول زندگی هر فرد است که در صورت داشتن امکانات مناسب می‌توان آن را راحت و بدون دردسر انجام داد. یکی از این امکانات، دسترسی به ابزاری برای صرفه جویی در زمان و هزینه است.

اسباب کشی راحت و ارزان با نوبار

چرا برای اسباب کشی و حمل بار از نوبار استفاده کنیم؟

اپلیکیشن نوبار یکی از این ابزارها است که میزان صرف زمان و هزینه را برای کاربران به حداقل می‌رساند. چند دلیل وجود دارد که تایید می‌کند چرا باید از اپلیکیشن نوبار برای داشتن اسباب کشی راحت و به صرفه استفاده کنیم.  بیایید آنها را با هم بررسی کنیم.

همچنین با استفاده از کد تخفیف نوبار می‌توانید سرویس حمل بار و اسباب کشی نوبار را با قیمت ارزان تری درخواست کنید. تمامی کدهای فعال این فروشگاه در سایت کانال تخفیف قرار داده شده است.

1- کار را به کاردان بسپارید!

تجربه عامل اصلی، هنگام اجرای یک اسباب کشی موفق است. نوبار با کارگرهای حرفه‌ای و آموزش دیده و با تجربه در طی تک تک مراحل جابجایی به طور صحیح کار را اداره می‌کنند. کارگر بسته بندی با دقت وسایل را داخل جعبه می‌گذارد، آنها را با رعایت ایمنی داخل کامیون می‌چینند و برای جابجایی ایمن وسایل آماده می‌شوند.

علاوه بر آموزش‌های حرفه‌ای که هر یک از افراد در نوبار می‌بینند، ترفندهای هوشمندانه و اصولی که در طی سال‌ها کار سخت به‌دست آورده‌اند نیز باعث شده است به توانایی‌های قابل توجهی در امر حمل بار و جابجایی وسایل دست پیدا کنند.

تمام اینها باعث می‌شود که برداشتن و حمل یک پیانوی بزرگ سنگین و هدایت آن به سمت کامیون، مانند بلند کردن یک اسباب بازی برای آنها شود.

در واقع این همان دلیلی است که باعث می‌شود بسته بندی و حمل وسایل بسیار شکننده مانند ظروف چینی و شیشه‌ای را با خیال راحت به نوبار بسپاریم و از سالم رسیدن آنها به مقصد مطمئن باشیم.

2- زمان را بیهوده از دست ندهید!

یکی دیگر از دلایل انتخاب نوبار کارآمد بودن آن است و اینکه باعث صرفه جویی شدن در وقت برای مشتریان خود می‌شود.

ماهیت اصلی وجود اپلیکیشن و ثبت سفارش آنلاین نوبار، سرعت بخشیدن به روند انجام بسته بندی اثاثیه، جابجایی وسایل، بارگیری و تخلیه کامیون است که تمام این کارها به یک استاندارد در صنعت حمل بار تبدیل شده است.

نوبار به کاربران و مشتریان خود کمک می‌کند که ثانیه ثانیه زمان و وقت خود را مدیریت کنند و نگذارند یک ساعت به یک روز، یک روز به یک هفته و یک هفته به یک ماه تبدیل شود و روند اسباب کشی کند و طاقت فرسا شود.

چرا باید از خدمات نوبار استفاده کرد؟ بهره‌وری بی‌همتا از کارگرهای حرفه‌ای به شما این امکان را می‌دهد کل روند اسباب کشی خود را سریع‌تر و با خیال راحت تکمیل کنید، و این اتفاق باید رخ بدهد زیرا دقیقاً همان چیزی است که شما می‌خواهید و به آن نیاز دارید.

3- به هر کسی اطمینان نکنید!

مطمئن‌ترین گزینه برای رهایی از اتفاقات ناگوار و کلاهبرداری‌ها در حین اسباب کشی، سپردن این کار به شرکتی قابل اطمینان است. اتوبار نوبار این اطمینان را به شما می‌دهد که وسایل شما را به سلامت به مقصد برساند و این اطمینان سازی را در کارنامه خود به وجود آورده است.

مطالعه بیشتر: معرفی 6 اپلیکیشن برتر اسباب کشی و حمل بار

در اصل، نوبار تضمین می‌کند که کارگرهای آن در تاریخ و ساعت از پیش تعیین شده برای انجام خدماتی که درخواست کردید، به مبدا برسند و کالاهای شما را با دقت رسیدگی و با خیال راحت به آدرس جدید منتقل کنند. شما به عنوان مالک وسایل می‌توانید مسیر حرکتی راننده و کامیون را از طریق اپلیکیشن از مبدا تا مقصد رصد کنید و از رسیدن کامیون و وسایل به خانه جدید خود مطمئن شوید.

4- مراقب خسارت های مالی و جانی باشید!

ایمنی هنگام اسباب کشی بسیار مهم است و باید تمام تلاش خود را برای حفظ آن در حین جابجایی به خانه جدید، به خصوص در روز اسباب کشی هنگامی که همه چیز از کنترل خارج می‌شود، به کار ببندید. با اسباب کشی منزل با اپلیکیشن نوبار عملاً امنیت خود، امنیت خانواده و امنیت دارایی‌های ارزشمند خود را تضمین می‌کنید.

آنها مطمئناً می‌دانند در شرایط خاص بهترین و سریع‌ترین راه حل را پیدا کنند.

همه می‌دانند که جابجایی وسایل از نظر جسمی نیاز به قوا جسمی دارد، اما تا زمانی که کارگرهای نوبار شروع به بلند کردن و جابجایی وسایل سنگین (مبلمان، وسایل برقی، جعبه‌های بزرگ و غیره) می‌کنند، به چشم خواهید دید که انگار این وسایل از پرهایی ساخته شده‌اند که به آسانی آنها را بالا و پایین می‌کنند.

علاوه بر این، کارگرهای نوبار تکنیک‌های مختلف ایمنی را فرا گرفته‌اند که خطر صدمه دیدن را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. به عنوان مثال، قانون طلایی هنگام بلند کردن اجسام سنگین استفاده از استحکام پاها است نه کمر. بنابراین، به شما توصیه می‌کنیم که به تنهایی مبلمان و وسایل سنگین خود را حمل نکنید.

تجربه نشان داده است که بدون ابزار مناسب، قدرت تنها برای یک اسباب کشی کارآمد کافی نیست. هنگامی که نوبار را برای خدمات اسباب کشی خود انتخاب می‌کنید، آنها با تجهیزات مناسب و کافی کار جابجایی مبلمان سنگین و وسایل آشپزخانه را انجام می‌دهند.

از مزایای استفاده از خدمات حرفه‌ای نوبار این است که علاوه بر تجهیزات مناسب برای اسباب کشی، تیم حرفه‌ای برای بسته بندی کردن اثاثیه دارد که با استفاده از جعبه‌های محکم مناسب بسته بندی، پلاستیک حباب‌دار، کاغذ بسته بندی، پتو، نوار چسب بسته بندی و برچسب برای تفکیک جعبه‌ها، بهترین و ایمن‌ترین خدمات بسته بندی اثاثیه را ارائه می‌دهد.

خدمات اسباب کشی و حمل و نقل نوبار

5- در هزینه های خود صرفه جویی کنید!

ظاهراً هزینه بالای استفاده از خدمات اسباب کشی می‌تواند دلیل خوبی باشد که باعث شود قبل از تصمیم گیری درباره استفاده از خدمات یک شرکت اسباب کشی حرفه‌ای، دو باره به آن فکر کنید. با این حال، برخلاف تصور عامه، ممکن است استفاده از خدمات اسباب کشی نسبت به انجام کارها توسط خود فرد اقتصادی‌تر باشد.

نوبار به داشتن قیمت ثابت و مقرون به صرفه معروف است. پس از اینکه در اپلیکیشن نوبار ثبت سفارش کنید، فاکتوری را مشاهده می‌کنید که این قیمت تمام شده است و تا پایان کار تغییری نخواهد کرد.

قبل از تصمیم گیری، درباره‌ی هزینه‌های اضافی و خطرات انجام کار توسط خودتان تحقیق کنید. اینکه کار را به کاردان بسپارید خیلی به صرفه‌تر از این است که در پایان کار با خسارتی مواجه شوید که شاید هزینه جبران آن از استفاده از خدمات حرفه‌ای جابجایی بیشتر شود. برای اینکه قیمت حمل بار و دیگر خدمات نوبار را مشاهده کنید و آن را با بودجه خود مقایسه کنید، کافی است از طریق اپلیکیشن سفارش خود را ثبت کنید و با مشاهده فاکتور خواهید دید که نوبار می‌تواند یک گزینه عالی و در عین حال مقرون به صرفه برای شما باشد.

6- اگر مشکلی پیش آمد چه کسی پاسخگو خواهد بود ؟

به خاطر داشته باشید که یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از خدمات حرفه‌ای این است که بهترین خدمات انجام شود و شرکت حمل بار در قبال هر نوع خسارت به وسایل شما پاسخگو باشند.

در صورتی که یکی از وسایل شما در حین اسباب کشی با اشتباه کارگر یا راننده کامیون نوبار دچار آسیب شود، نوبار پاسخگوی این صدمه است و خسارت وارد شده را به مشتری پرداخت خواهد کرد.

دانستن اینکه اموال شما در دستان شرکتی ایمن است به شما کمک می‌کند تا ذهن خود را در روز اسباب کشی آرام کنید.

7- استرس های اسباب کشی!

این موضوع بر کسی پنهان نیست که اسباب کشی پروسه‌ای استرس‌زا است؛ از فشار برنامه ریزی و اجرای لیست بی پایان کارها گرفته تا گذراندن ساعات خسته کننده بسته بندی و تمیز کردن خانه‌ها، می‌تواند فشار روحی بسیاری به فرد بیاورد که با هیچ دارویی آرام نمی‌شود.

اما باید عنوان کنیم که، دیگر لازم نیست برای جابجایی خانه خود مانند همه نگران باشید. می‌توانید برخی از فشارها را با سپردن این کارها به افراد حرفه‌ای در نوبار کم کنید.

بدون شک، یکی از بهترین دلایل استفاده از خدمات نوبار این است اسباب کشی بدون استرس را تجربه کنید.

با سپردن تمام این کارهای پرفشار به نوبار آرامش خود را حفظ خواهید کرد و می‌دانید که وسایل شما در دستان افراد ایمنی است و به آنها آسیب نمی‌رساند. همچنین، می‌دانید که هنگام بلند کردن و حمل وسایل سنگین، دیگر آسیب نخواهید دید.

سرانجام، یکی از بزرگ‌ترین مزایای استفاده از نوبار این است که شما برای خودتان وقت آزادتری خواهید داشت؛ زمان ارزشمندی برای تمرکز بر سایر موارد مهم مانند خداحافظی از دوستان و همسایگان، تغییر آدرس پستی یا برنامه ریزی برای مهمانی خانه جدید.

حال اگر به دنبال شرکت حمل بار مطمئن و مقرون به صرفه هستید، چرا روی تجربه، قابل اطمینان بودن، کارایی و ایمنی فکر نکنید؟ به سایت نوبار به آدرس www.nobaar.com مراجعه کنید و از تمام مزایای گفته شده بهره ببرید و اسباب کشی خود را از سخت‌ترین کار به راحت‌ترین کار تبدیل کنید.

اگر به دنبال کاهش هزینه های حمل و نقل درون شهری خود با تاکسی های اینترنتی هستید، مقاله راهنمای استفاده از کد تخفیف اسنپ می‌تواند برای شما مفید باشد.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments