آموزش تصویری استفاده کد تخفیف ازکی

زاهنمای استفاده از کد تخفیف ازکی

شرکت ازکی بیمه گذاری نیست؛ بلکه سامانه ای است که بیمه های شرکت های مختلف را تجمیع کرده است تا با استفاده از آن بتوانید به سادگی امکانات و پوشش های مختلف را مشاهده، بررسی، مقابسه و خریداری کنید. این ویژگی مزیت بسیار بزرگی محسوب می شود که می تواند در وقت شما صرفه جویی کند. علاوه بر این، برای کاهش هزینه ها نیز می توانید از کد تخفیف ازکی استفاده کنید. چگونه؟ در ادامه به صورت تصویری و گام به گام توضیح می دهیم.

در قدم اول، لازم است با مراجعه به سایت کانال تخفیف و جستجوی نام شرکت ازکی، کدهای تخفیف آن را دریافت کنید. همانطور که مشاهده می کنید هر یک از کوپن های ارائه شده برای یک نوع بیمه قابل استفاده اند. بنابراین، با توجه به نیاز خود یکی از انواع کد تخفیف ازکی را انتخاب کنید. برای دریافت بن، روی گزینه مشخص شده در تصویر کلیک کنید.

 کدتخفیف ازکی در آف چنل

صفحه ای مشابه صفحه زیر برای شما باز می شود. با کلیک روی متن کدتخفیف در حافظه دستگاه شما کپی می شود. اکنون روی «لینک خرید» کلیک کنید تا وارد صفحه خرید بیمه ازکی شوید.

کوپن ازکی

ما در اینجا کوپون تخفیف ازکی برای بیمه تکمیلی را انتخاب کرده ایم. در صفحه خرید می توانید نوع بیمه را انتخاب کرده و درباره آن اطلاعات بیشتری کسب کنید. برای سایر موارد مانند بیمه شخص ثالث نیز فرایند کلی سفارش به همین صورت است و فقط گزینه های موجود فرق دارند. در این قسمت می توانید تعداد افراد مورد نظر برای پوشش بیمه را انتخاب کنید.

خرید بیمه ازکی

در مرحله بعد، بازه سنی و بیمه گر پایه را انتخاب کنید. با کلیک روی گزینه «استعلام قیمت» به مرحله بعد هدایت می شوید. اگر قصد خرید بیمه دیگری مانند بدنه خودرو یا موتورسیکلت را داشتید، در این مرحله به جای اطلاعات فردی باید شماره پلاک و اطلاعات وسیله نقلیه را وارد می کردید.

انتخاب بیمه

در این مرحله صفحه ای از پیشنهادات موجود شرکت های بیمه در ازکی نمایش داده می شود و اطلاعاتی مانند تخفیف، قیمت، شرکت بیمه گذار، شرایط و … قابل مشاهده اند. همچنین می توانید از قابلیت «مقایسه» برای بررسی بیشتر استفاده کنید.

سفارش اینترنتی بیمه ازکی

پس از انتخاب طرح مورد نظر جزیئات آن را مشاهده و تأیید کنید تا به مرحله بعدی خرید بیمه با تخفیف وارد شوید.

سفارش بیمه درمانی

اگر پیش از این در سایت ازکی ثبت نام نکرده یا وارد حساب کاربری خود نشده باشید، در این قسمت می توانید ثبت نام کنید. کافیست شماره موبایل خود را وارد کرده و گزینه تأیید را بزنید.

ورود به ازکی

یک کد تأیید برای شما ارسال می شود. پس از وارد کردن کد، به صفحه ثبت مشخصات هدایت می شوید. نام، شماره تلفن و آدرس خود را در کادرهای مشخص شده وارد کرده و پس از اتمام روی «تأیید و ادامه» کلیک کنید.

ثبت نام ازکی

پس از ثبت مشخصات فردی، لازم است تصویر کارت ملی و شناسنامه را وارد کنید. برای خرید بیمه وسایل نقلیه با تخفیف ازکی باید تصویر مدارکی مانند برگه سبز را بارگذاری کنید. موفقیت آمیز بودن آپلود با تیک سبز رنگ نشان داده می شود و می توانید با تأیید آن ها خرید خود را ادامه دهید.

ارسال مدارک بیمه

در مرحله بعدی، نحوه ارسل بیمه نامه را انتخاب می کنید. برای اینکه بتوانید آن را درب منزل خود دریافت کنید، روی «افرودن آدرس» کلیک کرده و نشانی خود را وارد کنید.

ارسال بیمه نامه درب منزل

کدتخفیف ازکی را کجا وارد کنم؟

پس از تعیین آدرس، وارد صفحه پرداخت می شوید. مبلغ قابل پرداخت و اطلاعاتی که پیش از این وارد کردید در این قسمت قابل مشاهده است. کد تخفیف ازکی که پیش از این کپی کرده بودید را در کادر مشخص شده وارد کنید. سپس روی اعمال کلیک کنید.

نحوه استفاده از کد تخفیف ازکی

اگر بن هدیه یا معرف ازکی به درستی وارد شده باشد مبلغ آن از فاکتور شما کسر می شود.

اعمال تخفیف ازکی

در پایین همین صفحه، درگاه بانکی مورد نظر خود را انتخاب کرده و ادامه را بزنید.

خرید بیمه ارزان

با ورود به درگاه پرداخت مشاهده می کنید که مبلغ نهایی با تخفیف محاسبه شده است. پس از وارد کردن اطلاعات بانکی، روند سفارش تکمیل می شود.

پرداخت حق بیمه

علاوه بر ازکی، شرکت های دیگری نیز برای تهیه انواع بیمه ارزان قیمت با تخفیف وجود دارند. با مراجعه به مقاله آموزش استفاده از کد تخفیف بیمه بازار می توانید بیمه های مورد نیاز خود از این سامانه را با مبلغ کمتری خریداری کنید.

3.5 2 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments