آموزش استفاده از کد تخفیف مستر بلیط – mrbilit

آموزش استفاده از کد تخفیف مستر بلیط

خرید بلیط به صورت اینترنتی، جایگزین شیوه های سنتی شده است. شما می توانید با مراجعه به وبسایت های مختلف، بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما را در سریع ترین زمان ممکن و بدون معطلی خریداری کنید. این سایت ها همچنین، پیشنهادات و تخفیفات ویژه ای را ارائه می کنند که با استفاده از آن ها می توانید بلیط مورد نیاز خود را با قیمت کمتری تهیه کنید. هرچند، نحوه استفاده از تخفیفها برای بعضی از افراد سؤال برانگیز است. به همین دلیل، در این مطلب به آموزش استفاده از کد تخفیف مستر بلیط می پردازیم تا بتوانید خرید به صرفه تری را از این سایت تجربه کنید.

راهنمای استفاده از کد تخفیف مستر بلیط

نحوه خرید بلیط با تخفیف از این سایت دشوار نیست؛ کافیست در آموزش تصویری و مرحله به مرحله زیر همراه ما باشید. پیش از هر چیزی وارد سایت کانال تخفیف شوید. با جستجوی نام «مستر بلیط» یا «mrbilit» به صفحه کد تخفیف مستر بلیط وارد می شوید.

1- پس از باز شدن صفحه، می توانید تمام کوپن های بلیط را مشاهده کنید. از میان گزینه های موجود، یکی را انتخاب کرده و روی گزینه «دریافت کد» کلیک کنید.

راهنمای دریافت کد تخفیف مستربلیط

2- بن مستر بلیط و اطلاعات آن قابل مشاهده است و با لمس کردن، در حافظه کپی می شود. با انتخاب گزینه «لینک خرید» وارد سایت فروش بلیط می شوید.

کد تخفیف بلیط

3- با ورود به سایت، نوع بلیط مورد نظر خود را انتخاب کرده و مبدأ و مقصد سفر به همراه تاریخ رفت را وارد کنید. تعداد مسافران هم به صورت پیشفرض یک نفر است که می توانید آن را تغییر دهید. در نهایت، گزینه «جستجو» را انتخاب کنید.

خرید بلیط هواپیما با تخفیف

4- لیست پرواز های موجود نمایش داده می شود و با کلیک یا لمس هر کدام می توانید آن را انتخاب کنید.

خرید بلیط هواپیما5- پس از انتخاب بلیط مورد نظر، اطلاعات آن نمایش داده می شود. با انتخاب گزینه «ادامه» به مرحله بعد می روید.

تخفیف مستر بلیط

6- مشخصات سفر، قوانین کنسلی و … را در این قسمت بررسی کرده و در صورتی که مورد تأییدتان است، «ادامه» را بزنید.

دریافت بلیط اینترنتی

7- اطلاعات و مشخصات خواسته شده را در این قسمت وارد کنید.

بلیط هواپیما با تخفیف

8- در ادامه همان صفحه، شماره تماس و سایر اطلاعات درخواستی را وارد کرده و در نهایت گزینه «مشاهده و تأیید صورتحساب» را بزنید.

استفاده از کد تخفیف مستر بلیط

9- پیش از پرداخت نهایی، اطلاعات پرواز را می توانید در این صفحه مشاهده کنید.

خرید بلیط هواپیما

10- اطلاعات شخصی که وارد کردید در این قسمت قابل مشاهده و ویرایش است.

دریافت تخفیف مستربلیط

11- در انتهای صفحه بررسی اطلاعات، می توانید صورتحساب سفر را مشاهده کنید. با کلیک روی گزینه ای که در تصویر مشخص شده است، می توانید از تخفیف مستربلیط استفاده کنید.

آموزش استفاده از کد تخفیف مستر بلیط

12- کد موجود در سایت آف چنل را در این قسمت وارد کرده و گزینه «بررسی» را بزنید.

نحوه استفاده از کد تخفیف مستر بلیط

13- اگر تخفیف بلیط مورد نظر را به درستی وارد کرده باشید، صفحه ای مشابه صفحه زیر خواهید دید. همانطور که مشخص است، مبلغ کوپن از کل هزینه خرید کسر شده است.

راهنمای استفاده از کد تخفیف مستر بلیط

14- با ورود به درگاه پرداخت هم مشاهده می کنید که مبلغ نهایی خرید شما با تحفیف محاسبه شده است.

تخفیف بلیط

خرید بلیط تنها بخشی از سفر است. شما می توانید هتل یا اقامتگاه خود در طول سفر را نیز از طریق وبسایت های مختلف رزرو کنید. مقالات آموزش استفاده از کد تخفیف اتاقک برای رزرو ارزان تر از سایت اتاقک و راهنمای تصویری دریافت کد تخفیف شب برای سایت شب می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments