آموزش تصویری استفاده از کد تخفیف مکتب خونه – maktabkhooneh

یادگیری مهارت با آموزش های مکتب خونه

راهنمای استفاده از کد تخفیف مکتب خونه

در صورتی که قصد تهیه دوره های آموزشی سایت مکتب‌خونه را دارید، با استفاده از کد تخفیف می‌توانید خریدی ارزان تر را تجربه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه استفاده از کد تخفیف مکتب خونه را با یکدیگر بررسی کنیم.

ابتدا وارد سایت کانال تخفیف شوید، یکی از کدهای تخفیف مکتبخونه را انتخاب نموده و بر روی کلید “دریافت کد تخفیف” کلیک کنید.

دریافت کد تخفیف مکتب خونه

در این مرحله کد تخفیف به شما نمایش داده می‌شود که با کلیک روی آن، کدتخفیف در حافظه ذخیره می‌شود.

در صورتی که می‌خواهید به همه کدهای تخفیف مکتب خونه دسترسی داشته باشید کافی است کلید “مشاهده سایر تخفیف‌های مکتب‌خونه” را فشار دهید. برای ورود به سایت مکتب خونه بر روی “لینک خرید” کلیک کنید.

کد تخفیف جدید مکتب خونه در کانال تخفیف

پس از ورود به آن وبسایت بر روی آیکن “ورود/ثبت نام” که در بالای صفحه سمت چپ قرار دارد کلیک می‌کنیم.

آکادمی آنلاین مکتب خونه

در این جا برای وارد شدن به حساب کاربری، شماره تلفن یا ایمیل خود را وارد می‌نماییم و بر روی کلید “ادامه” کلیک می‌کنیم. در صورتی که قبلاً عضو نشده اید از همین قسمت ثبت نام شما انجام خواهد شد.

عضویت در سایت آموزشی مکتب خونه

رمز عبور خودر را وارد نموده و بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید.

ایجاد حساب کاربری در سایت مکتب خونه

اکنون دوره های آموزشی مورد نیاز خود را انتخاب کنید. به طور مثال ما در این قسمت دوره آموزش برنامه نویسی پایتون جادی میرمیرانی را انتخاب نمودیم. با انتخاب دوره کادری شامل مشخصات و قیمت نمایش داده می‌شود که می‌باید بر روی گزینه “خرید دوره” کلیک کنید.

خرید با تخفیف دوره های آموزشی آنلاین

کد تخفیف مکتب خونه را کجا وارد کنیم؟

در این صفحه پیش فاکتور خرید به شما نمایش داده می‌شود. حال کد تخفیفی که از سایت offch.com دریافت نموده بودید را داخل این کادر وارد کنید و کلید “اعمال” را فشار دهید.

استفاده از کد تخفیف مکتب خونه

در صورتی که کد تخفیف به درستی اعمال شده باشد مانند آنچه که در تصویر نشان داده شده مبلغ کوپن در فاکتور لحاظ خواهد شد و از هزینه دوره کسر می‌شود.

حال می‌توانید یکی از درگاه های بانکی را انتخاب نموده و با کلیک روی گزینه “تایید و اتصال به درگاه پرداخت” به مرحله بعدی بروید.

دوره های آموزشی با قیمت مناسب

در صفحه پرداخت نیز ملاحظه می‌نمایید که مبلغ قابل پرداخت همان مقداری است که پس از اعمال تخفیف نشان داده شد. با وارد نمودن اطلاعات کارت بانکی و فشردن کلید “پرداخت” سفارش خود را تکمیل نمایید.

خرید اینترنتی کلاس های آموزشی مجازی

اگر به غیر از ویدیوهای آموزشی به خواندن کتاب های الکترونیک و یا گوش دادن به کتاب های صوتی علاقه مندید، مقاله های آموزش استفاده از کد تخفیف نوار را برای دریافت کتاب صوتی دلخواهتان مطالعه کنید. در سی بوک نیز می توانید بدون دردسر و در کمنرین زمان، کتاب مورد علاقه تان را پیدا کنید. برای سفارش ارزان تر، مطالعه مطلب راهنمای وارد نمودن کد تخفیف سی بوک می‌تواند برای شما مفید باشد.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments