آموزش استفاده از کد تخفیف بنک چی bonakchi

فروشگاه عمده و تعدادی کالا

کد تخفیف بنک چی را چطور استفاده کنیم ؟

اگر می‌خواهید مواد غذایی و تند مصرف را از فروشگاه بنک چی خرید نمایید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا نحوه استفاده از کد تخفیف بنک چی و خرید با قیمت ارزان تر از این فروشگاه اینترنتی را یاد بگیرید.

ابتدا وارد سایت کانال تخفیف شوید و عبارت بنک چی را در فیلد جست و جو سرچ کنید. کد تخفیف بنک چی را انتخاب نموده، سپس بر روی دریافت کد تخفیف کلیک کنید.

آموزش استفاده از کد تخفیف بنک چی

در این صفحه درصورتی که بر روی باکس کد تخفیف کلیک کنید، کد تخفیف در حافظه ذخیره می‌شود. در پایین صفحه کلید “مشاهده سایر تخفیف های بنک چی” وجود دارد که با کلیک روی آن همه کدهای تخفیف این فروشگاه به شما نمایش داده می‌شود. برای ورود به سایت بنک چی بر روی “لینک خرید” کلیک کنید.

راهنمای استفاده از کد تخفیف بنک چی

پس از وارد شدن به سایت بنک چی، برای ورود به حساب کاربری یا عضویت در این سایت، کلید “ورود/ثبت نام” را فشار دهید.

عضویت در سایت بنک چی

منویی در سمت راست تصویر باز می‌شود در صورتی که از قبل در سایت بنک چی عضو بوده اید برای ورود به حساب کاربری تان شماره موبایل خود را وارد نموده و روی “ورود به بنک چی” کلیک کنید و اگر در این سایت حساب کاربری ندارید بر روی “ثبت نام در بنک چی” کلیک کنید.

ایحاد حساب کاربری در سایت بنک چی

اگر در مرحله قبل بر روی کلید “ورود به بنک چی” کلیک کرده باشید اکنون صفحه ای مانند تصویر زیر به شما نشان داده می‌شود، رمز عبوری که برای شما پیامک شده را در این کادر وارد کنید و کلید “بررسی صحت کد” را فشار دهید.

خرید عمده و با تخفیف مواد غذایی از فروشگاه بنکچی

صفحه ثبت نام در بنک چی نیز مانند تصویر زیر است که با وارد نمودن مشخصات خود و فشردن کلید “قبول قوانین و ثبت نام” می‌توانید در این سایت عضو شوید.

تخفیف خرید از فروشگاه بنک چی

اکنون محصولات مورد نظر خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه نمایید و در پایان بر روی آیکن “بسته خرید” در گوشه بالای سمت چپ کلیک کنید.

خرید عمده مواد تند مصرف از سایت بنک چی

کد تخفیف بنک چی را کجا وارد کنیم؟

در این صفحه باید کد تخفیفی که از سایت کانال تخفیف دریافت نموده بودید را داخل کادر وارد کنید و کلید “اعمال تخفیف را فشار دهید.

فروش عمده و تعدادی کالا در فروشگاه بنک چی

در صورتی کد تخفیف به درستی اعمال شده باشد مطابق تصویر زیر خواهید دید که سطری با عنوان “مبلغ قابل پرداخت پس از اعمال تخفیف” به شما نمایش داده می‌شود و مبلغ کد تخفیف از جمع مبلغ فاکتور کسر خواهد شد. حال بر روی کلید “انتخاب آدرس و زمان ارسال” در نوار پایین صفحه کلیک کنید.

وارد نمودن کد تخفیف بنک چی

در این مرحله آدرس تحویل کالا را انتخاب کنید یا آدرس جدید ثبت نمایید. همچنین می‌توانید روش ارسال را با توجه به گزینه هایی که فعال است انتخاب نمایید. روز و زمان تحویل سفارش را تعیین کنید و کلید “انتخاب روش پرداخت” در نوار پایین صفحه را فشار دهید.

انتخاب آدرس برای ارسال سفارش

یکی از روش‌های پرداخت (پرداخت آنلاین، پرداخت در محل، پرداخت چکی) را انتخاب کنید. ما در اینجا روش پرداخت آنلاین را انتخاب نمودیم. بر روی “پرداخت و ثبت نهایی” در نوار پایین صفحه کلیک کنید.

انتخاب روش ارسال سفارش

اگر قصد دریافت فاکتور رسمی برای خرید خود از فروشگاه بنک چی دارید. کد ملی خود را وارد و کلید “ذخیره” را فشار دهید. البته این موضوع اختیاری می‌باشد. برای ورود به درگاه بانک بر روی کلید “فاکتور را نهایی کنید” کلیک کنید.

ثبت سفارش از سایت بنک چی

ادر صفحه پرداخت نیز مشاهده می‌نمایید که مبلغ قابل پرداخت همان مقداری است که پس از کد وارد نمودن کد تخفیف در سایت بنک چی نمایش داده شد. با وارد نمودن مشخصات کارت بانکی و فشردن کلید پرداخت. خرید خود را تکمیل کنید.

پرداخت آنلاین هزینه سفارش

سوپرمارکت و فروشگاه های مشابه بنک چی

به غیر از بنک چی فروشگاه های دیگری مانند اکالا، اسنپ مارکت و دیجی کالا نیز وجود دارند که می‌توانید محصولات سوپرمارکتی مورد نیاز خود را از آنها تهیه کنید. مقاله  آموزش استفاده از کد تخفیف دیجی کالا می‌‌تواند به شما برای خرید ارزان تر از دیجی کالا کمک کند. برای خرید به صرفه از فروگشاه اینترنتی اسنپ مارکت هم کدهای تخفیف ویژه ای اراسه می شوند که می توانید نحوه استفاده از آن ها را در مطلب آموزش استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت برای خرید ارزان محصولات سوپرمارکتی مطالعه کنید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments