کد تخفیف اسنپ دکتر از کجا بگیرم و چطور استفاده کنم؟

مشاوره آنلاین و تلفنی

راهنمای استفاده از کد تخفیف اسنپ دکتر

در این مقاله ابتدا معرفی کوتاهی از خدمات اسنپ دکتر ارائه می‌کنیم سپس نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ دکتر را آموزش می‌دهیم تا بتوانید مشاوره آنلاین و تلفنی را با قیمت ارزان و حتی رایگان دریافت کنید.

آیا می‌توانم از پزشکان و روانشناسان مشاوره غیر حضوری بگیرم؟

اگر به دنبال مشاوره آنلاین یا تلفنی هستید، یکی از پیشنهاد های خوب مخصوصاً در دوران بیماری کورونا، سایت و اپلیکیشن اسنپ دکتر است که از طریق آن می‌توانید به صورت غیرحضوری با پزشکان، مشاوران و روانشناسان متخصص ارتباط امن برقرار کنید.

کد تخفیف اسنپ دکتر را از کجا بگیرم و چطور استفاده کنم؟

ابتدا وارد سایت کانال تخفیف شوید. کد تخفیف اسنپ دکتر را انتخاب کرده و روی گزینه “دریافت کد تخفیف” کلیک کنید. البته، در صورتی که در صفحه اول کدتخفیف مد نظر خود را پیدا نکردید می‌توانید به صفحات بعدی بروید یا به کمک نوار جستجو که در بالای سایت offch.com  قرار دارد عبارت “اسنپ دکتر” یا “snappdoctor” را جستجو نمایید.

کد تخفیف اسنپ دکتر

در این صفحه در صورتی که بر روی کادر کد تخفیف کلیک نمایید، کوپن تخفیف در حافظه ذخیره می‌شود. برای ورود به سایت اسنپ دکتر روی گزینه “لینک خرید” کلیک کنید.

کوپن تخفیف اسنپ دکتر

پس از وارد شدن به سایت اسنپ دکتر، برای ورود به حساب کاربری بر روی گزینه “ورود یا ثبت نام” که در بالای صفحه سمت چپ قرار دارد کلیک کنید.

سایت اسنپ دکتر

در صفحه جدید شماره موبایل وارد کنید و روی گزینه “ورود” کلیک کنید.

ورود به حساب کاربری اسنپ دکتر

در این مرحله باید کد تاییدی که برای شما از طریق پیامک ارسال شده را در قسمت مربوطه وارد کرده و روی گزینه “تایید کد” کلیک کنید.

وارد نمودن کد فعالسازی

کد تخفیف اسنپ دکتر را کجا وارد کنیم؟

پس از ورود به پروفایل کاربری برای افزایش موجودی کیف پول، از بالای صفحه گزینه”افزایش اعتبار” را انتخاب کنید.

شارژ حساب کاربری

در این صفحه کد تخفیفی را که از وبسایت آف چنل دریافت نموده بودید را در کادر مربوطه وارد کنید و روی گزینه “اعمال” کلیک کنید. در صورت صحت کد تخفیف، پیامی در بالای صفحه نمایان می‌شود و مبلغ کوپن تخفیف به حساب کاربری شما اضافه می شود.

وارد نمودن کد تخفیف

حال به منوی اصلی باز گردید و موضوع موردنظر خود را انتخاب کنید. اسنپ دکتر در بسیاری از زمینه ها مانند کرونا ویروس، روانشناسی، سلامت و زیبایی، زایمان و بارداری و … دارای متخصص و مشاور است.

انتخاب موضوع مشاوره

در این مرحله لیست پرشکان و مشاوران در همان موضوعی که انتخاب نمودید، قابل مشاهده است. می‌توانید مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنید و وارد پروفایل ایشان شوید.

انتخاب مشاور یا پزشک

درصفحه ی پروفایل  هر مشاور قادر خواهید بود شماره نظام پزشکی دکتر و یا مجوز فعالیت مشاور خود را ببینید. همچنین میزان تحصیلات و سوابق شغلی فرد را مشاهده کنید و نظرات سایر کاربران در مورد این مشاور را مطالعه نمایید. در انتهای صفحه پروفایل نیز روزها و ساعت هایی که مشاور امکان پاسخگویی دارد مشخص شده است.

بسته به این که کدام پزشک یا روانشناس را انتخاب نموده باشید روش های دریافت مشاوره می‌تواند متفاوت باشد. مشاوره تلفنی، متنی و ویدیویی از امکانات اسنپ دکتر است که به طور مثال در اینجا فقط تماس تلفنی با مشاوری که ما انتخاب نمودیم امکان پذیر است.

برای رفتن به مرحله بعدی روی گزینه “مشاوره تلفنی” کلیک می‌کنیم. هزینه مشاوره نیز همان طور که در تصویر مشاهده می‌نمایید در همین قسمت مشخص شده است. اگر این مبلغ بیش از موجودی کیف پول شماست، از بخش افزایش اعتبار و با استفاده از کارت بانکی و رمز دوم موجودی خود را افزایش دهید. سپس مراحل بعدی را ادامه دهید.

انتخاب ساعت مشاوره
انتخاب ساعت مشاوره

در صورتی که مشاوره تلفنی باشد، کادری مشابه تصویر شماره 1 به شما نشان داده می‌شود که مدت و حق مشاوره در آن قید شده است. همچنین در اینجا عنوان شده اگر مشاوره تلفنی شما بیش از حد معمول طول بکشد به ازای هر دقیقه چقدر باید بپردازید. برای دریافت مشاوره کلید “تماس” را فشار دهید.

در صورتی که مشاوره به صورت متنی باشد نیز تصویر شماره 2 نمایش داده می‌شود که شما باید درخواست خود در کادر مربوطه بنویسید و کلید “ثبت درخواست” را فشار دهید.

مشاوره تلفن و متنی اسنپ دکتر

سخن پایانی

امیدواریم در این آموزش به خوبی با نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ دکتر آشنا شده باشید ولی در صورت بروز هر گونه ابهام می‌توانید سوال خود را در بخش نظرات همین پست مطرح نمایید تا پاسخ شما داده شد. اگر تمایل به بررسی خدمات سایر پلتفرم ها و مقایسه آن ها با اسنپ دکتر دارید هم می توانید با مطالعه مقایسه اسنپ دکتر و دکتر ساینا راحت تر برای دریافت بهترین خدمات تصمیم بگیرید.

5 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments