آموزش استفاده از کد تخفیف اتاقک برای رزرو آنلاین ویلا با قیمت ارزان

اجاره آنلاین ویلا

راهنمای تصویری استفاده از کد تخفیف اتاقک

برای تجربه یک مسافرت کم خرج و همچنین اجاره ویلا و اقامتگاه ارزان کافیه به سایت اتاقک مراجعه کنید و هنگام رزرو یک کوپن تخفیف روی سفارش خودتون وارد کنید. در ادامه آموزش نحوه استفاده از کد تخفیف اتاقک را به صورت مرحله به مرحله همراه با عکس بررسی خواهیم نمود.

معرفی اتاقک

اتاقک وبسایتی است که از طریق آن می‌توانید ویلا، سوئیت، اقامتگاه های بوم گردی و آپارتمان مبله را در سراسر ایران به صورت آنلاین رزرو کنید. اتاقک این فرصت را برای صاحبان املاک و ویلاها به وجود آورده تا ملک شخصی خود را به مسافرین معرفی کنند و از این طریق کسب درآمد نمایند.سرویس دهی در شهرهای شمالی، مشهد، تهران، اصفهان، یزد، جزیره کیش و سایر مناطق دیدنی ایران از ویژگی این سامانه می‌باشد. همچنین با بررسی بخش نظرات کاربران، شما می‌توانید قبل از رزرو از تجربیات سایر مسافران در هر اقامتگاه مطلع شوید و بر اساس نقاط ضعف و قوت ویلا یا آپارتمان مناسب را پیدا کنید. ذکر امکانات اقامتگاه، ظرفیت مجاز، مقررات، هزینه بابت نفرات اضافه، مشخص بودن قیمت قبل از سفارش، عکس از تمامی فضاهای سوئیت یا ویلا نیز از دیگر ویژگی های سامانه رزرواسیون اتاقک می‌باشد.

بیشتر بخوانید: مقایسه اتاقک و جاباما

جدیدترین کد تخفیف اتاقک را از کجا دریافت کنیم ؟

ابتدا وارد وبسایت کانال تخفیف شوید. عبارت “اتاقک” یا “otaghak” را در نوار بالای سایت offch.com جستجو کنید. از بین کد تخفیف اتاقک نمایش داده شده یکی از کوپن های فعال را انتخاب کنید و گزینه “دریافت کد تخفیف” را فشار دهید.

کد تخفیف اتاقک در سایت آف چنل

مطابق شکل زیر با کلیک روی کادر کد تخفیف، آن را در حافظه کپی کنید. سپس برای ورود به وبسایت اتاقک رو گزینه “لینک خرید” کلیک نمایید.

دریافت کد تخفیف اتاقک برای رزرو ویلا

پس از ورود به سامانه اتاقک بهتر است ابتدا یک حساب کاربری برای خود بسازید. برای این کار روی کلید “ورود / ثبت نام” در بالای سمت چپ صفحه کلید کنید. البته یک نوار جستجو نیز در وسط همین صفحه مشاهده می‌شود، که با تعیین مبدا، مقصد، تاریخ رفت، تاریخ برگشت و تعداد مهمان در آن می‌توان لیست اقامتگاه های مناسب را مشاهده نمود.

ثبت نام در سایت اتاقک برای اجاره ویلا

شماره همراه خود را وارد در کادر نمایش داده شده وارد کنید و گزینه “ورود به اتاقک” را فشار دهید.

عضویت در سایت خدمات گردشگری اتاقک

کد پیامک شده به شماره تلفنی که در مرحله قبل وارد کردید را، اینجا ثبت نمایید و گزینه”ثبت کد فعالسازی” را فشار دهید.

ورود به حساب کاربری در سایت اتاقک

اگر کاربر جدید باشید در این مرحله لازم است مشخصات خواسته شده را ثبت کنید و سپس و روی گزینه “ثبت نام” کلیک نمایید.

وارد نمودن مشخصات کاربری

عبارت “ثبت نام شما با موفقیت انجام شد” نشان می‌دهد که حساب کاربری ما با موفقیت ایجاد شده است. روی کلید “بستن” کلیک” کنید.

ثبت نام با موفقیت انجام شد

جستجوی ویلا

حال همان طور که گفته شد از نوار موجود در صفحه اصلی ویلا و آپارتمان های مناسب با نیاز خود را پیدا کنید. با کلیک روی هر کدام از اقامتگاه ها صفحه جدیدی باز می‌شود که مشخصات کامل تری از آن اقامتگاه را می‌توانیم مشاهده کنیم. بعضی از این موارد دارای برچسب “آنی” هستند. دراین اقامتگاه ها دیگر نیازی به انتظار پذیرش میزبان نیست و در مدت زمان کمتری می‌توانید درخواست رزرو خود را نهایی کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سایت های اجاره ویلا

انتخاب اقامتگاه

در این صفحه، تاریخ رزرو و تعداد نفرات را مشخص کنید و سپس کلید “بررسی امکان رزرو” را فشار دهید.

اجاره ویلا، سوئیت و اقامتگاه با اتاقک

سپس کد ملی خود را ثبت کنید و گزینه “تکمیل فرایند رزرو” را انتخاب نمایید.

تکمیل فرآیند رزرو

در مرحله بعد باید منتظر پاسخ میزبان باشید. پذیرفتن یا نپذیرفتن میزبان از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

منتظر تایید میزبان برای رزرو ویلا

در صورت پذیرش رزرو از طرف میزبان، پیامکی حاوی لینک پرداخت مطابق شکل زیر برایتان ارسال می‌شود. برای ادامه می‌توانید روی لینک داخل پیامک کلیک کنید یا مجدداً به پروفایل کاربری خود در سایت اتاقک مراجعه کنید.

دریافت پیامک تاییدیه رزرو

کد تخفیف اتاقک را کجا وارد کنیم ؟

در این مرحله، کادری برای نوشتن کوپن تخفیف قرار دارد. کد تخفیفی را که از وبسایت آف چنل دریافت نمودید را در این کادر وارد کرده و سپس گزینه “اعمال کد تخفیف” را فشار می‌دهیم.

وارد نمودن کد تخفیف اتاقک

در قسمت صورتحساب مطابق شکل زیر مشاهده می‌شود کد تخفیف با موفقیت اعمال شده و مبلغ آن از صورتحساب تان کم شده است.

اعمال کد تخفیف اتاقک برای اجاره سوئیت

در ادامه همان صفحه برای نهایی کردن اجاره اقامتگاه روی گزینه “پرداخت” کنید.

انتخاب درگاه بانکی برای رزرو ویلا

در صفحه درگاه اینترنتی، مبلغ پرداختی را با مبلغ صورتحساب مقایسه کنید تا اختلافی نداشته باشد. سپس اطلاعات کارت بانکی خود را مانند شماره کارت، cvv2، رمز دوم و غیره را وارد نموده و سپس کلید “پرداخت” را فشار دهید.

درگاه پرداخت بانکی سایت اتاقک

معرفی چند وبسایت دیگر برای اجاره آنلاین ویلا و اقامتگاه

اگر ویلا، سوئیت یا آپارتمان مورد نظر خود را در سایت اتاقک پیدا نکردید، می توانید از وبسایت های دیگری مثل شب و جاجیگا استفاده کنید. مقاله آموزش استفاده از کد تخفیف شب این امکان را به شما می دهد که با صرف هزینه کمتری اقامتگاه مورد نطر خود برای سفری خاطره انگیر را رزرو کنید. راهنمای وارد کردن کد تخفیف جاجیگا هم به شما برای اجاره اقامتگاه ارزان کمک می کند.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments