راهنمای تصویری استفاده از کد تخفیف فیدیبو برای خرید کتاب

خرید کتاب الکترونیک و صوتی از فیدیبو

آموزش استفاده از کد تخفیف فیدیبو

اگر اهل مطالعه هستید و از گوش دادن به کتاب های صوتی یا خواندن نسخه الکترونیک کتاب‌ها لذت می‌برید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید. در ادامه نحوه استفاده از کد تخفیف فیدیبو را مرحله به مرحله و همراه با عکس آموزش خواهیم داد تا بتوانید کتاب‌های مورد علاقه خود را با قیمت ارزان تری تهیه کنید.

فیدیبو چیست؟

تا چند سال قبل کتاب‌های الکترونیک با زبان فارسی فقط در قالب فایل هایی با پسوند pdf و epub دیده می‌شد که دسترسی به آنها فقط با جستجوی زیاد در بین سایت ها و انجمن های متفرقه امکان پذیر بود. البته تنوع آن ها تنها محدود به برخی از کتاب های پرطرفدار می‌شد که غالباً نیز بدون اجازه ناشر منتشر شده بود.

اما امروزه با گسترش شبکه اینترنت، دسترسی آسان به ابزار و وسایل دیجیتال و قیمت بالای کاغذ و هزینه های چاپ، بسیاری از کتاب ها از طریق اپلیکیشن های کتابخوان در دسترس علاقه مندان به مطالعه قرار گرفته اند.

فیدیبو یکی از پلتفرم هایی است که با هماهنگی با ناشران و با رعایت قانون کپی رایت، کتاب های درسی و کمک درسی، دانشگاهی، رمان و کتب با موضوعات و انتشارات مختلف را در قالب نسخه الکترونیک و با قیمتی مناسب به صورت قانونی در اختیار مخاطبان قرار داده است.

علاوه بر این فیدیبو ضمن همکاری با گویندگان، بازیگران سینما و تلویزیون و مجریان محبوب صدا و سیما، بسیاری از کتاب ها را در قالب فایل صوتی در سایت و اپلیکیشن خود عرضه نموده که به طور مثال می‌توان به کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن با صدای عادل فردوسی پور اشاره نمود.

جدیدترین کد تخفیف فیدیبو را از کجا دریافت کنیم؟

در قدم اول وارد وبسایت کانال تخفیف می‌شویم و پس از پیدا کردن بن تخفیف فیدیبو، گزینه “دریافت کد تخفیف” را فشار می‌دهیم. برای دسترسی به همه کد تخفیف فیدیبو، کافیست عبارت “فیدیبو” یا “fidibo” را از طریق نوار بالای سایت offch.com جستجو کنیم.

در این صفحه با کلیک روی کادر مربوط به کوپن تخفیف آن را در حافظه ذخیره میکنیم و برای وارد شدن به کتاب فروشی آنلاین فیدیبو کلید “لینک خرید” را فشار می‌دهیم.

پس از وارد شدن به وبسایت فیدیبو، کتاب الکترونیکی یا صوتی مورد نظر خود را انتخاب کنیم. برای جستجو سریع تر می شود از گزینه”دسته بندی ها” یا نوار جستجو بالای سایت استفاده نمود.

کتاب فروشی آنلاین فیدیبو

در این صفحه می توانیم بخش کوتاهی از کتاب را از قسمت “مطالعه نسخه نمونه” بخوانیم و همچنین در ادامه صفحه نقد و بررسی این اثر را مشاهده کنیم. برای سفارش کتاب کافیست گزینه “خرید نسخه الکترونیک” را انتخاب کنیم.

خرید کتاب الکترونیک و صوتی از فیدیبو

برای ادامه فرایند خرید باید وارد حساب کاربری خود شویم یا اگر تا به حال از فیدیبو خرید نکرده اید، با ساخت یک اکانت عضو فیدیبو شوید. برای عضویت سه روش” ثبت نام با شماره همراه”، “ثبت نام با اکانت گوگل” و یا با “ایمیل” وجود دارد. یکی را به دلخواه انتخاب میکنیم.

بیشتر بخوانید: راهنمای استفاده از کد تخفیف طاقچه

عضویت در سایت فیدیبو

کد تخفیف فیدیبو را کجا وارد کنیم؟

در این مرحله کوپن تخفیفی که از سایت آف چنل دریافت نمودیم را در کادر مربوطه وارد میکنیم و سپس کلید “اعمال کد” را فشار می‌دهیم.

مطابق تصویر پایین مشاهده میکنیم که کد تخفیف با موفقیت ثبت شده و از جمع کل مبلغ پرداختی ما کسر شده است. و در نهایت برای تسویه صورتحساب روی گزینه “پرداخت نهایی” کلیک میکنیم.

در صفحه درگاه پرداخت اینترنتی، مبلغ پرداختی را با فاکتور خرید مقایسه مینماییم. در صورت مطابقت داشتن، اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد نموده و در نهایت روی گزینه “پرداخت” کلیک میکنیم.

بیشتر بخوانید: مقایسه فیدیبو و طاقچه

درگاه پرداخت بانکی فیدیبو

هنوز هم کتاب های چاپی را ترجیح می‌دهید؟

با وجود فراگیر شدن کتاب های الکترونیک و دسترسی تقریباً بدون محدودیت به آنها در هر زمان و مکان، همچنان افراد بسیاری هستند که خواندن نسخه چاپی کتاب و حس ورق زدن و لمس کردن آن را به مطالعه کتاب های الکترونیک یا گوش دادن به کتب صوتی ترجیح می‌دهند. اگر شما نیز چنین تفکری دارید می‌توانید برای خرید کتاب های کاغذی به سایت سی بوک مراجعه کنید. همچنین مقاله آموزش استفاده از کد تخفیف سی بوک می‌تواند به شما در تجربه خرید ارزان کتاب کمک نماید.

5 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments