آموزش تصویری استفاده از کد تخفیف بیمه بازار برای خرید بیمه ارزان

آموزش استفاده از کد تخفیف بیمه بازار

این روزها بسیاری از افراد بیمه بدنه و شخص ثالث خودرو خود را آنلاین تهیه می‌کنند. اگر از جمله افرادی هستید که سایت بیمه بازار را برای خرید آنلاین بیمه انتخاب می‌کنید باید بدانید که با استفاده از کد تخفیف بیمه بازار می‌توانید هزینه کمتری بپردازید و بیمه خود را ارزان تر سفارش دهید. در ادامه معرفی کوتاهی از سایت بیمه بازار خواهیم داشت و سپس آموزش نحوه استفاده از کد تخفیف بیمه بازار را مرحله به مرحله همراه با عکس به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

درباره بیمه بازار

بیمه بازار، یکی از اولین وبسایت های خرید اینترنتی بیمه در ایران است. شما میتوانید هر نوع بیمه از جمله بیمه های شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه آتش سوزی، بیمه عمر و … را بصورت آنلاین از این سامانه خرید نمایید. البته قبل از خرید امکان مقایسه قیمت در شرکت های مختلف فروش بیمه وجود دارد.

شرکت‌های بیمه مانند بیمه ایران، پارسیان، آسیا، البرز، دانا، ملت، پارسیان و… در سایت و اپلیکیشن بیمه بازار در دسترس کاربران هستند و مشتریان با توجه به قیمت، سطح توانگری، وضعیت پرداخت خسارت و سایر شرایط می‌توانند بیمه خود را از شرکت مد نظر خود خرید نمایند. همچنین مشاورین بیمه بازار برای خرید مناسب ترین بیمه و پاسخ به سوالات احتمالی در کنار شما هستند. برای تماس با کارشناسان بیمه بازار، میتوانید از راه های ارتباطی مانند تماس تلفنی، ارسال تیکت یا اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین سایت های خرید آنلاین بیمه

کد تخفیف بیمه بازار را از کجا دریافت کنیم و چطور استفاده نماییم ؟

در ابتدا، برای دریافت کوپن تخفیف بیمه بازار وارد وبسایت کانال تخفیف میشویم. سپس در نوار جستجو بالای سایت عبارت “بیمه بازار” را جستجو میکنیم تا کد تخفیف بیمه بازار را به صورت یکجا در اختیار داشته باشیم. حال کد تخفیف مورد نظر خود را انتخاب و روی گزینه “دریافت کد تخفیف” کلیک می‌کنیم.

با لمس کردن روی کادر کوپن تخفیف (مطابق تصویر پایین) کد در حافظه ذخیره میشود، سپس برای ورود به سایت بیمه بازار روی گزینه “لینک خرید” کلیک کنید.

پس از ورود به وبسایت بیمه بازار بسته به نیاز خود نوع بیمه (بدنه، آتش سوزی، عمر و … ) را انتخاب کنید. ما در این مثال بیمه شخص ثالث را انتخاب کردیم. برای مقایسه و خرید آنلاین بیمه شخص ثالث، روی گزینه “شروع استعلام و خرید” کلیک میکنیم.

سپس باید اطلاعات وسیله نقلیه خود را به ترتیب ثبت کنید. این اطلاعات به ترتیب شامل: “کاربری خودرو”، “مدل خودرو”، “سال تولید خودرو”، “این خودرو تاکنون بیمه شخص ثالث داشته است؟”، “تاریخ انقضای بیمه نامه قبلی”، “تاریخ ترخیص خودرو” و .. می باشد.

 پس از وارد کردن اطلاعات وسیله ی نقلیه ی خود، لیستی از قیمت بیمه شخص ثالث در شرکت های مختلف بیمه را خواهید دید. علاوه بر قیمت مواردی مانند تعداد شعب پرداخت، میزان رضایتمندی، شرایط نقد و اقساط بیمه، سطح توانگری مالی و زمان پاسخگویی نیز به شما نشان داده خواهد شد. در اینجا می‌توانید ارزان ترین بیمه یا سایر گزینه های پیشنهادی را انتخاب کنید و برای خرید آن روی گزینه “سفارش” کلیک نمایید.

در پنجره باز شده اطلاعات بیمه و مشخصات خودرو خود را مجدد بررسی می‌کنیم. در صورت صحت اطلاعات، گزینه “تایید و ثبت سفارش” را فشار میدهیم.

در این مرحله برای ثبت نام در سایت، شماره همراه خود را وارد میکنیم.

یک کد تایید به شماره همراه ما ارسال می‌شود. آن را در کادر مربوطه وارد می‌کنیم و روی گزینه “ورود” کلیک می‌نماییم.

در قسمت اول این صفحه باید  اطلاعات خود را از قبیل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و کد ملی را  در کادر های مربوطه وارد کنید.

در ادامه، باید آدرسی را جهت درج روی بیمه نامه در داخل کادر مربوطه  ثبت کنید.  سپس تصاویر پشت و روی کارت ماشین یا برگه سبز خودروی خود  را بارگذاری نمایید.

در قسمت پایین همان صفحه باید اطلاعات پستی خود را جهت ارسال بیمه نامه ثبت کنیم تا بیمه نامه را درب منزل یا محل کار خود دریافت کنیم.

در مرحله بعدی زمان ارسال بیمه را تعیین نموده و سپس گزینه “انتخاب” را فشار می‌دهیم.

کد تخفیف بیمه بازار را کجا وارد کنیم ؟

در این صفحه کد تخفیف بیمه بازار را که از وبسایت آف چنل دریافت نموده بودیم را  در کادر مربوط به کوپن تخفیف وارد نموده و سپس گزینه “اعمال” را فشار می‌دهیم.

در صورتی که کد تخفیف وارد شده فعال و معتبر باشد در قسمت صورت حساب، تخفیف برای ما اعمال شده و مبلغ مورد نظر از صورتحساب ما کسر شده است. سپس اگر دراطلاعات ( مانند نام خودرو، هزینه ها و…) مشکلی وجود ندارد، گزینه “پرداخت نهایی” را فشار می‌دهیم.

پس از ورود به درگاه پرداخت الکترونیک، مبلغ پرداختی را مجدداً بررسی نموده و سپس اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید و گزینه “پرداخت” را فشار دهید تا خرید بیمه نامه تکمیل شود.

خرید بیمه از سایر سایت های فروش آنلاین بیمه

به غیر از بیمه بازار، سایت و اپلیکیشن های دیگری نیز هستند که به کمک آنها می‌توانید بیمه های مورد نیازتان را آنلاین تهیه نمایید. بیمیتو، ازکی، بیمه ماهان، مرکوری و… از جمله این موارد هستند. مقاله راهنمای استفاده از کد تخفیف بیمیتو نیز برای کاربرانی که قصد خرید بیمه ارزان از بیمیتو دارند مفید خواهد بود. راهنمای استفاده از کد تخفیف ازکی هم می تواند برای شما مناسب باشد. همچنین اگر صاحب موتورسیکلتی هستید که فاقد بیمه است یا چند وقتی است که بیمه نشده، از فرصت استفاده کنید و با مطالعه مقاله بخشودگی جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت، موتور خود را بدون پرداخت جریمه بیمه کنید.

1 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments