بلیط هواپیما را گران نخرید!

خرید آنلاین بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما از گذشته تا امروز چه تغییری کرده ؟

با تغییرات پی در پی در روند زندگی انسان و استفاده عمومی و گسترده از اینترنت، به تدریج کسب و کارهای الکترونیکی رونق گرفتند و مردم نیز به خرید اینترنتی روی آوردند. در این میان کسب و کارهای موجود در بخش سفر و گردشگری نیز از این قاعده مستثنا نبودند و در سالهای اخیر با توجه به نیاز مردم توسعه چشمگیری داشته اند. در گذشته تهیه بلیط سفر، رزرو هتل و ثبت نام در تورهای داخلی و خارجی از طریق آژانس های مسافرتی صورت می‌گرفت و شما برای دریافت این خدمات ناچار به مراجعه حضوری بودید. علاوه بر اینکه این فرایند زمان زیادی از شما می گرفت، گزینه های بسیار محدودی نیز در اختیارتان بود.

اما با گسترش کسب و کارهای آنلاین در زمینه گردشگری، بسیاری از این مشکلات برطرف شد. با خرید اینترنتی بلیط هواپیما علاوه بر صرفه جویی در زمان می توانید تنها با چند کلیک در کمترین زمان ممکن تعداد زیادی از پروازهای موجود در خطوط هوایی مختلف را با قیمت و سایر جزییات مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید. بنابراین دستتان برای انتخاب باز است و قادر خواهید بود بهترین تصمیم را برای خرید آنلاین بلیط هواپیما بگیرید؛ اما مشکل اینجاست که با توجه به تعداد بالای سایت های فروش بلیت هواپیما ممکن است دچار سردرگمی شوید. برای حل این مشکل بهتر است ابتدا دغدغه مسافران و مشکلات آنها را حین فرآیند خرید و پس از آن بررسی کنیم.

سفر با هواپیما

تفاوت قیمت بلیط شما و بغل دستی تان!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید فردی که در هواپیما کنار شما نشسته و با هم به سمت یک مقصد با امکانات یکسان سفر می کنید بلیط خود را ارزانتر یا گرانتر از شما خریداری کرده است و از خود بپرسید مگر ممکن است؟! بله ممکن است. فرآیند نوسان قیمت بلیط هواپیما بسیار پیچیده است و حتی اگر شما در سال بارها بلیط خریداری کرده باشید نیز نمی توانید به طور قطعی بگویید در چه روزی و یا چه ساعتی نرخ بلیط در مسیر مورد نظر شما ارزانتر است.

مطالعه بیشتر: بهترین سایت های رزرو آنلاین بلیط هواپیما و هتل با تخفیف

خودتان قیمت بلیط هواپیما را تعیین کنید!

چمدون برای اولین بار در بین کسب و کارهای فروش آنلاین بلیط هواپیما در ایران، امکان پیش بینی قیمت را در سایت خود ارائه کرد. به این صورت که شما حداقل دو روز مانده به پرواز  به سایت چمدون مراجعه کرده پس از انتخاب مبدا و مقصد و تاریخ مد نظر خود لیستی از پروازهای موجود را مشاهده می کنید. با کمک هوش مصنوعی روند تغییر قیمت‌ها بررسی می‌گردد و به شما اعلام می‌شود که الان زمان مناسبی برای خرید هست یا در روزهای آتی قیمت پایین تر می آید و بهتر است چند روزی صبر کنید. تا اینجا شما زمان رزرو بلیط ارزان هواپیما را می دانید.

در مرحله بعدی ممکن است پس از مشاهده لیست پروازها و پیش بینی چمدون، همچنان احساس کنید قیمت های موجود با مبلغ مد نظر شما فاصله دارد و به دنبال بلیط ارزان تری هستید. در اینجا شما می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را به چمدون اعلام کنید تا زمانی که قیمت بلیط به مقدار انتخابی شما رسید به شما اطلاع داده شود.

اگر اهل سفرهای زیارتی هستید پیشنهاد میکنیم مقاله هزینه پیاده روی اربعین را بررسی نمایید.

از دست دادن پرواز

نگران از دست دادن فرصت نباشید!

مشکلی که احتمالا با آن مواجه شوید این است که امکان دارد در زمانی که پیام برای شما ارسال می‌شود به اینترنت دسترسی نداشته باشید و همین موضوع باعث شود بلیط ارزان را از دست بدهید. اما نگران نباشید از طریق امکان رزرو اتوماتیک این مشکل قابل حل است و با شارژ حساب خود می‌توانید، وظیفه خرید بلیط با قیمت مدنظرتان را به چمدون بسپارید و در صورت برقرار شدن شرط قیمتی، مبلغ تعیین شده از حساب شما کسر و رزرو انجام می‌شود. به عنوان مثال فرض کنید می‌خواهید از تهران به مشهد سفر کنید و نرخ بلیت برای 10 روز دیگر در حال حاضر 400 هزار تومان است. در صورتی که پیش بینی قیمت به صورت کاهشی باشد، با شارژ کیف پول خود و استفاده از گزینه رزرو اتوماتیک می‌توانید درخواست کنید که هرگاه قیمت مثلا به 300 هزار تومان رسید خرید انجام شود. چمدون به جای شما قیمت‌ها را لحظه به لحظه مشاهده کرده و در اولین فرصت بلیط سفر را رزرو می‌کند.

چطور بیشتر تخفیف بگیریم؟

برای آنکه بتوانید از تخفیف بیشتری برخوردار شوید کافی است قبل از سفارش سری به سایت آف چنل بزنید و از جشنواره‌ها، کمپین‌ها و جدیدترین کد تخفیف چمدون مطلع شوید و با استفاده از کوپن تخفیف هزینه های سفر خود را کاهش دهید.

البته وب سایت های دیگری هم هستند که می توانید برای خرید بلیط هواپیما با قیمتی بسیار مقرون به صرفه از آن ها کمک بگیرید. سایت مستربلیط علاوه بر فروش هواپیما، خدمات دیگری از جمله رزرو هتل را ارائه می دهد. برای آشنایی بیشتر با این وب سایت و دریافت کد تخفیف برای پرداخت هزینه کمتر، مقاله آموزش استفاده از کد تخفیف مستر بلیط را مطالعه کنید.

اگر اهل مطالعه هستید ادامه مطلب را بخوانید

در صورتی که اهل مطالعه هستید و از هر فرصتی برای خواندن کتاب استفاده می‌کنید، به جای کتاب های چاپی و سنگین کردن چمدان خود، یک کتاب صوتی یا الکترونیک تهیه کنید. مقاله های آموزش استفاده از کد تخفیف نوار می تواند به شما کمک کند که کتاب صوتی مورد نظرتان را ارزان تر بخرید. همچنین راهنمای وارد نمودن کد تخفیف سی بوک برای خرید کتاب های دلخواه و مورد نیاز با قیمتی مقرون به صرفه می‌تواند برای شما مفید باشد.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments