آموزش تصویری استفاده از کد تخفیف طاقچه برای خرید کتاب

کتاب الکترونیک و صوتی

در صورتی که قصد خرید کتاب از سایت یا اپلیکیشن طاقچه را دارید، خواندن این مطلب به شما کمک می‌کند تا بتوانید سفارش خود را با قیمت ارزان تری ثبت نمایید. در ادامه نحوه استفاده از کد تخفیف طاقچه را به صورت تصویری و مرحله و مرحله آموزش خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

درباره طاقچه

اگر گوش دادن به کتاب های صوتی یا خواندن کتاب های الکترونیک در موبایل، تبلت و کامپیوتر خود را به مطالعه کتاب‌های چاپی ترجیح می‌دهید، فروشگاه آنلاین طاقچه مرجع مناسبی در این زمینه برای شما خواهد بود. این وبسایت علاوه بر فروش تکی محصولات خود طرحی به نام طاقچه بی نهایت دارد که مانند یک کتابخانه همگانی می‌توانید در آن عضو شوید و کتابهای آن را برای مدت محدود قرض بگیرید و پس از مطالعه آنها را به کتاب‌خانه بازگردانید.

کد تخفیف طاقچه را از کجا دریافت کنیم؟

وارد سایت کانال تخفیف می‌شویم و بعد از پیدا کردن کدتخفیف طاقچه روی گزینه “دریافت کد تخفیف” کلیک می‌کنیم. برای دسترسی راحت تر به همه کد تخفیف طاقچه کافی است عبارت “طاقچه” یا “taaghche”را در نوار جستجوی بالای سایت offch.com جستجو کنید.

کد تخفیف طاقچه در سایت آف چنل

با کلیک روی کادری که در تصویر مشخص شده کد تخفیف را کپی می‌کنیم و با انتخاب گزینه “لینک خرید” وارد سایت طاقچه می‌شویم. توجه نمایید که برخی از کوپن های تخفیف طاقچه فقط برای خرید یک یا چند کتاب قابل استفاده است و برخی فقط مخصوص تهیه اشتراک طاقچه بی نهایت است. کد تخفیفی که ما در این مثال انتخاب نمودیم ویژه سفارش کتاب‌های صوتی یا الکترونیک است.

دریافت کد تخفیف طاقچه برای خرید کتاب

پس از ورود به فروشگاه آنلاین طاقچه، کتاب صوتی یا الکترونیکی مورد نظر خود را انتخاب می‌نماییم.

خرید کتاب صوتی و الکترونیک از طاقچه

در این صفحه می‌توانید با فشردن کلید “مطالعه نمونه” به بخشی از کتاب دسترسی داشته باشید. برای سفارش محصول روی گزینه “خرید” کلیک میکنیم.

خرید کتاب با تخفیف از سایت طاقچه

برای ورود به حساب کاربری، شماره همراه خود را وارد نموده و سپس روی گزینه “ورود یا ثبت نام” کلیک می کنیم یا با استفاده از روش دوم (مطابق شکل زیر) با حساب گوگل خود در طاقچه عضو می‌شویم.

ثبت نام در فروشگاه کتاب طاقچه

کد تائید ارسال شده به شماره همراه خود را وارد نموده و روی گزینه “تایید” کلیک می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: راهنمای استفاده از کد تخفیف فیدیبو

ورود به حساب کاربری سایت طاقچه

کد تخفیف طاقچه را چطور استفاده کنیم؟

در این مرحله برای استفاده از کوپن تخفیف طاقچه، گزینه “کد تخفیف یا هدیه دارم” را تیک می زنیم.

استفاده از کد تخفیف طاقچه

کد تخفیفی را که از سایت آف چنل دریافت نمودیم را در کادر مربوطه وارد می‌کنیم و کلید “ثبت” را فشار می‌دهیم.

در صورت صحیح بودن کوپن تخفیف، مبلغ آن از هزینه سفارش کم می‌شود. سپس برای نهایی کردن خرید، گزینه “پرداخت اینترنتی” را انتخاب می‌نماییم.

در صفحه درگاه بانکی، ابتدا مبلغ پرداختی بررسی کنید. سپس اطلاعات  کارت بانکی خود را وارد نموده و روی گزینه “پرداخت” کلیک نمایید.

درگاه پرداخت اینترنتی طاقچه

سایر کتاب فروشی های آنلاین

به غیر از سایت طاقچه، فروشگاه های اینترنتی دیگری نیز هستند که می‌توانید برای خرید کتاب به آنها مراجعه کنید. مقاله راهنمای استفاده از کد تخفیف سی بوک برای خرید ارزان کتاب های چاپی و آموزش استفاده از کد تخفیف نوار برای خرید کتاب های صوتی با قیمت مناسب می‌تواند به شما کمک کند. همچنین، اگر برای انتخاب از میان اپلیکیشن های مختلف خرید کتاب صوتی و الکترونیک تردید دارید، مطالعه مقایسه طاقچه و فیدیبو را به شما توصیه می کنیم.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments