آموزش استفاده از کد تخفیف پلاک – سامانه خدمات منزل

آموزش استفاده از کد تخفیف پلاک

اگر برای انجام کارهای خانه یا محل کار خود نیاز به نیروهای متخصص و قابل اعتماد دارید می‌توانید از سامانه پلاک درخواست نیرو کنید. البته با استفاده از کد تخفیف پلاک قادر خواهید بود هزینه سفارش خود را به طور قابل ملاحظه ای کاهش دهید. در ادامه نحوه دریافت و استفاده از کد تخفیف پلاک را به صورت مرحله به مرحله آموزش خواهیم داد.

درباره پلاک

پلاک سامانه برای درخواست آنلاین خدمات منزل و محل کار است. به کمک سایت یا اپلیکیشن پلاک می‌توانید به نیروهای متخصص و حرفه ای در زمینه های مختلف دسترسی داشته باشید. سرویس هایی مانند خشکشویی، کارواش، اتوبار و اسباب کشی، شست و شوی مبلمان و فرش، تعمیر لوازم خانگی، باغبانی،نظافت، رزرو آزمایش، خدمات ساختمانی از جمله مواردی هستند که از طریق پلاک در دسترس شما قرار دارند. پلاک در حال حاضر در برخی شهرها مانند تهران، اصفهان، کرج، ارومیه، رشت و… فعالیت دارد. البته در حال گسترش خدمات خود به سایر شهرهای کشور نیز می‌باشد.

جدیدترین کد تخفیف پلاک را از کجا دریافت کنیم ؟

کد تخفیف پلاک را می‌توانید از وب سایت کانال تخفیف به نشانی www.offch.com دربافت کنید. پس از ورود به آف چنل در نوار جستجوی بالای صفحه عبارت “پلاک” یا “pelak” را جستجو کنید، تا تمامی کد تخفیف پلاک به شما نمایش داده شود. کد تخفیف مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی گزینه “دریافت کد تخفیف” کلیک نمایید.

کد تخفیف پلاک

در این صفحه با لمس یا کلیک روی کادر نشان داده شده، کد تخفیف در حافظه کپی می‌شود. حال بر روی کلید “لینک خرید” کلیک کنید تا وارد وبسایت پلاک شوید.

دریافت جدیدترین کد تخفیف پلاک

پس ورود به وبسایت پلاک سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

خدمات منزل و محل کار پلاک

در قسمت “انتخاب سرویس”، خدمات مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.

انتخاب سرویس از سایت پلاک

در سمت چپ صفحه در کادر “نکات مهم” جزئیات و هزینه های مربوط به سرویس انتخابی را مشاهده می‌کنید. آدرس، تاریخ و زمان انجام خدمات رو وارد نمایید و در قسمت تکمیل سفارش برای وارد کردن کوپن تخفیف روی گزینه مربوطه کلیک کنید.

وارد نمودن کد تخفیف پلاک

کد تخفیف پلاک را کجا وارد کنیم ؟

سپس مطابق تصویر زیر کد تخفیف پلاک را در کادر مربوطه وارد نموده و کلید اعمال کد تخفیف را فشار دهید. پس از اعمال کد، روی گزینه ثبت سفارش کلیک کنید.

تذکر: دقت نمایید برخی از کدهای تخفیف فقط برای یک یا چند سرویس به خصوص قابل استفاده هستند. به طور مثال در این آموزش ما از کد تخفیف ویژه شستشوی مبلمان استفاده نمودیم. البته مراحل دریافت و وارد نمودن کوپن تخفیف پلاک برای سایر سرویس ها نیز به همین صورت خواهد بود.

اعمال کد تخفیف پلاک

اگر تا به حال در سایت یا اپلیکیشن پلاک عضو نشده اید، گزینه “ثبت نام در پلاک” را انتخاب کنید، در غیر اینصورت پس از وارد کرد شماره همراه و رمز عبور گزینه “ورود” را فشار دهید.

عضویت در سایت پلاک

شماره همراه، نام، نام خانوادگی و کد معرف (اختیاری) را وارد نموده و روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.

ثبت نام در سایت پلاک

کد تایید ارسال شده به شماره همراه خود را در این کادر وارد نمایید و سپس کلید “ارسال کد” را فشار دهید.

تایید شماره موبایل در عضویت

در این صفحه پلاکیار (نیروی خدماتی) مورد نظر خود را با کلیک روی گزینه “انتخاب و ثبت” مشخص نمایید.

انتخاب پلاکیار

در این صفحه، سرویس انتخاب شده، آدرس و تاریخ سرویس دهی را بررسی نمایید.

بررسی سفارش خدمات پلاک

در ادامه همان صفحه اگر اطلاعات وارد شده نیاز به تغییر دارد از پایین صفحه گزینه “اصلاح سفارش” را انتخاب کنید. در غیر اینصورت برای ادامه روند روی کلید “ثبت و پرداخت” فشار دهید.

انتخاب نحوه پرداخت سفارش

در اینجا ثبت سفارش شما تکمیل گردید. حال باید منتظر تایید و هماهنگی نهایی حهت ارائه خدمت از طرف سامانه پلاک باشید. مبلغ سفارش را نیز می‌توانید بعد از انجام کار با نیروی متخصص تسویه کنید.

دقت نمایید در صورتی که پس از بازبینی محل توسط پلاکیار از دریافت سرویس منصرف شدید، باید هزینه ایاب و ذهاب نیروی خدماتی را پرداخت کنید.

تایید سفارش پلاک

معرفی یک سامانه خدمات آنلاین دیگر

اگر می‌خواهید خدمات منزل را از سامانه دیگری دریافت کنید، استادکار گزینه مناسبی برای شماست. البته در حال حاضر فقط ساکنین شهرهای تهران و کرج می‌توانند از آن استفاده نمایند. برای کاهش هزینه سفارش خود در سایت یا اپلیکیشن استادکار، نگاهی به مقاله آموزش استفاده از کد تخفیف استادکار بیندازید. علاوه بر این، اگر نیا به خدمات حمل بار و اسباب کشی داشته باشید مطالعه معرفی بهترین اپلیکیشن های اسباب کشی می تواند به شما کمک کند.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments