آموزش تصویری استفاده از کد تخفیف جاجیگا​ – jajiga

رزرو آنلاین ویلا با جاجیگا

اگر شما نیز در هنگام سفر زمان زیادی را صرف می‌کنید، تا اقامتگاهی با امکانات و قیمت مناسب پیدا کنید، خواندن این مقاله را به شما توصبه می‌کنیم. در ادامه نحوه استفاده از کد تخفیف جاجیگا را آموزش می‌دهیم تا بتوانید ویلا، سوئیت، خانه های محلی و اقامتگاه های بوم گردی را با قیمت ارزان تری رزرو کنید.

درباره جاجیگا

وبسایت جاجیگا بستری است تا صاحبان آپارتمان ها، ویلاها، و دیگر اماکن مسکونی بتوانند خانه مبله خود را به گردشگران داخلی و خارجی به طور موقت یا روزانه اجاره دهند. مسافران زیادی نیز هستند که اقامت در خانه های شخصی را به هتل ها و مهمان پذیر ها ترجیح می‌دهند. اجاره آنلاین ویلا و اقامتگاه در شمال کشور یا سایر شهرهای توریستی مانند کیش، شیراز، مشهد، اصفهان و … از طریق این سامانه امکان پذیر است.

جدیدترین کد تخفیف جاجیگا را از کجا دریافت کنیم؟

ابتدا وارد سایت کانال تخفیف شوید، کد تخفیف جاجیگا را انتخاب نمایید و روی گزینه “دریافت کد تخفیف” کلیک کنید. با مراجعه به صفحه کد تخفیف جاجیگا می‌توانید به همه کوپن های تخفیف این پلتفرم رزرو آنلاین اقامتگاه دسترسی داشته باشید. اگر در یافتن بن تخفیف جاجیگا مشکل دارید کافی است عبارت “jajiga” یا “جاجیگا” را در نوار جستجو بالای سایت offch.com ، جستجو کنید.

کد تخفیف جاجیگا در سایت آف چنل

مطابق شکل زیر روی کادر کدتخفیف کلیک کنید تا کد تخفیف برای شما ذخیره شود و سپس برای ورود به سایت جاجیگا کلید “لینک خرید” را فشار دهید.

دریافت کد تخفیف جاجیگا

پس از ورود به وبسایت جاجیگا، مقصد سفر و تعداد افراد را در کادر مربوطه وارد کنید و سپس گزینه “جستجو” را انتخاب کنید.

رزرو ویلا با جاجیگا

اقامتگاه مناسب را انتخاب کنید

در این صفحه لیستی از اقامتگاه ها برای شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید با استفاده از گزینه “فیلتر” ویژگی‌های مدنظر برای اقامتگاه خود را مانند متراژ، تعداد خواب و غیره را اعمال کنید و سپس جستجو را انجام دهید تا انتخاب سریع تری داشته باشید. یا اینکه اگر دنبال موقعیت مکانی خاصی میگردید برای مثال دسترسی به دریا، مرکز شهر و غیره، اقامتگاه هایی که روی نقشه نمایان هستند را از روی نقشه برگزینید.

انتخاب اقامتگاه در جاجیگا

پس از انتخاب محل مورد نظر، اطلاعات کامل اقامتگاه قابل مشاهده است. شرایط و امکانات آن را با دقت بخوانید و  اگر قصد اجاره این اقامتگاه را دارید، در کادر شماره یک (مطابق شکل زیر) تاریخ ورود و خروج را وارد کنید و سپس روی گزینه “درخواست رزرو (رایگان)” کلیک نمایید.

مشخص نمودت مدت زمان اقامت

در این مرحله کادری مشابه تصویر زیر به شما نمایش داده می‌شود. اگر قبلاً در جاجیگا ثبت نام کرده اید گزینه “ورود” را در قسمت پایینی کادر انتخاب کنید. در غیر اینصورت اطلاعات خود را وارد نمایید و کلید “ثبت نام” را فشار دهید.

ثبت نام در سایت جاجیگا

پیامکی حاوی کد فعال سازی برای شماره شما ارسال می شود، کد را در کادر مربوطه  وارد کنید و روی گزینه “فعالسازی حساب کاربری” کلیک کنید.

کد تخفیف جاجیگا را کجا وارد کنیم؟

در این صفحه مطابق تصویر زیر کد تخفیفی را که از سایت آف چنل دریافت نمودید را در کادر مشخص شده وارد کنید و روی گزینه “اعمال تخفیف” کلیک کنید. در صورت صحت کوپن تخفیف، مبلغ آن از صورتحساب شما کم میشود و نهایت گزینه ” ثبت درخواست رزرو” را انتخاب کنید.

وارد نمودن کد تخفیف جاجیگا

در این قسمت درخواست رزرو شما در انتظار پاسخ میزبان است. تایید یا عدم تایید توسط پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. سپس خواهید توانست ادامه مراحل را طی کنید.

تایید رزرو آنلاین اقامتگاه

در صورت تایید میزبان پیامکی حاوی لینک برای نهایی کردن رزرو برای شما ارسال می شود. روی لینک کلیک کنید یا صفحه مرورگر خود را بروزرسانی کنید.

دریافت پیامک از جاجیگا

اکنون می‌توانید با مراجعه به پروفایل خود رزرو خود را تکمیل کنید برای این کار کافی است روی گزینه “پرداخت” کلیک کنید.

تایید دروخواست توسط میزبان

در صفحه درگاه پرداخت اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید و سپس کلید “پرداخت” را فشار دهید تا اجاره اقامتگاه مورد نظر تکمیل گردد..

پرداخت هزینه اقامت جاجیگا

در صورتی که می‌خواهید یک سفر هوایی را تجربه کنید مقاله بلیط هواپیما را گران نخرید به شما کمک می‌کند تا ارزان ترین پرواز را برای خود رزرو کنید. همچنین، اگر اقامتگاه مورد نظر خودتون را در سایت جاجیگا پیدا نکردید میتوانید به سایت اتاقک مراجعه کنید و با مطالعه مقاله آموزش استفاده از کد تخفیف اتاقک رزرو ویلا را با قیمت ارزان تری انجام دهید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments