آموزش تصویری استفاده از کد تخفیف استادکار – ostadkar

وارد کردن کد تخفیف استادکار

راهنمای کامل استفاده از کد تخفیف استادکار

استادکار یک سامانه درخواست آنلاین خدمات است. شما می‌توانید برای انجام خدمات منزل و محل کار خود از طریق اپلیکیشن یا سایت استادکار تقاضای نیروی خدماتی متخصص و حرفه ای داشته باشید و با قیمتی ارزان انجام کارها را به آنها بسپارید. در صورتی که نحوه استفاده از کد تخفیف استادکار را نمی‌دانید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

جدیدترین کد تخفیف استادکار را از کجا دریافت کنیم؟

1- ابتدا به سایت کانال کد تخفیف مراجعه کنید و یکی از کد تخفیف استادکار را انتخاب نمایید. و روی کلید “دریافت کد تخفیف” کلیک کنید.

2- در این مرحله با کلیک روی کادری که کد تخفیف در آن نوشته شده، کد در حافظه کپی می‌شود. اگر برای سفارش خدمات استادکار قصد استفاده از مرورگر دستگاه خود را دارید بر روی “لینک خرید” کلیک کنید تا وارد سایت استادکار شوید. در غیر این صورت می‌توانید درخواست خود را در اپلیکیشن استادکار ثبت نمایید.

3- ما در اینجا اپلیکیشن استادکار را انتخاب نمودیم. اگر از قبل وارد حساب کاربری خود در برنامه استادکار نشده اید یا اصلاً عضو این اپلیکیشن نیستید بر روی ایکن منو در گوشه بالای سمت راست کلیک کنید.

کد تخفیف استادکار در کانال تخفیف
دریافت کد تخفیف استادکار
عضویت در اپلیکیشن خدمات استادکار

چطور در سامانه استادکار ثبت نام کنیم؟

4- کلید “ورود / ثبت نام” را از لیست باز شده فشار دهید.

5- شماره تلفن خود را وارد نمایید و کلید “دریافت کد تایید” را کلیک کنید.

6- کد تاییدی که از طریق پیامک برای شما ارسال شده را داخل کادر وارد نمایید و روی کلید “ادامه” کلیک کنید.

ورود به سایت استادکار
ایجاد حساب کاربری در استادکار
ورود به پروفایل اپلیکیشن استادکار

7- اکنون که وارد حساب کاربری خود شدید یکی از سرویس های استادکار که مد نظر دارید را انتخاب نمایید. ما در این مثال سرویس کارواش را سفارش داده ایم. با توجه به اینکه زمان و انرژی لازم برای انجام هریک از خدمات توسط متخصصین استادکار به شرایط محیط کار و غیره بستگی دارد، هزینه کلیه خدمات در سامانه استادکار به صورت بازه قیمتی تعریف شده اند. به طور مثال برای سرویس کارواش قیمتی بین 30 تا 40 هزار تومان تخمین زده شده که طبیعتاً به اندازه و میزان تمیزی و نظافت فعلی خودروی شما بستگی دارد.

8- جزئیات و شرایط استفاده از سرویسی که انتخاب کرده‌اید در این صفحه نمایش داده می‌شود. به طور مثال برای سرویس کارواش عنوان شده که کارشناسی رایگان است ولی در صورت لغو سفارش پس از بازدید کارشناس هزینه ایاب ذهاب به مبلغ 30 هزار تومان باید پرداخت شود. پس در هنگام انتخاب هر یک از خدمات به شرایط آن دقت کنید. بر روی کلید “ثبت سفارش” کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید.

9- تاریخ و ساعت مراجعه متخصص را مخشص کنید و کلید “قدم بعدی” را فشار دهید.

سفارش آنلاین خدمات منزل و محل کار
سرویس کارواش در محل استادکار
تعیین زمان و مکان دریافت خدمات

انتخاب آدرس و نوع خدمات

10- آدرس خود را در این مرحله انتخاب کنید و یا آدرس جدیدی ثبت نمایید. و بر روی گزینه “قدم بعدی” کلیک کنید.

11- با توجه به این که ما سرویس کارواش را انتخاب نمودیم در 11 تا 13 سایر موارد در ارتباط با این سرویس از ما سوال شده است.  اگر شما خدمت دیگری (مانند نظافت، تعمیرات و … ) را انتخاب کنید سوالات بعدی نیز در ارتباط با همان موضوع از شما پرسیده خواهد شد. ما در اینجا نوع سرویس کارواش درخواستی را باید تعیین کنیم و کلید “قدم بعدی” را فشار دهیم.

12- نوع خودرو را تعیین نموده و “قدن بعدی” را کلیک می‌کنیم.

تعیین آدرس کاربر
کارواش در محل روشویی و توشویی
مشخصات خودرو برای کارواش

کد تخفیف استادکار را کجا وارد کنیم؟

13- تعداد خودرو را مشخص نموده و کلید “قدم بعدی” را فشار می‌دهیم.

14- اگر توضحی در رابطه با سفارش در نظر دارید یا انتظار دارید نیروی درخواستی و یا پشتیبانی سامانه استادکار برای انجام خدمت مورد خاصی را رعایت کنند در این کادر ملاحظات مربوطه را نوشته و روی گزینه “قدم بعدی” کلیک کنید.

15- حال کد تخفیف استادکار که از سایت آف سی اچ دریافت نموده بودید را داخل کادر وارد نمایید و گزینه “اعمال” را فشار دهید.

تعداد خودرو برای شستشو
سایر توضیحات سفارش
وارد کردن کد تخفیف استادکار

16- اگر کد تخفیف به درستی اعمال شده باشد پیغام “کد تخفیف با موفقیت ثبت شد” نمایش داده می‌شود. جزئیات سفارش نیز در ادامه درج شده است. اکنون می‌توانید کلید “ثبت سفارش” را کلیک کنید که سفارش شما تکمیل شود.

17- برای مشاهده سفارش ثبت شده خود می‌توانید به منوی اپلیکیشن و قسمت “سفارش های من” مراجعه کنید.

18- که در این قسمت سفارشی که ثبت نمودید را به همراه وضعیت فعلی آن ملاخظه می‌نمایید. با کلیک روی آن می‌توانید جزئیات بیشتری ار سفارش خود را ببینید.

19- جزئیات کامل سفارش شما در این قسمت نمایش داده شده و همان طور که در تصویر مشخص است باید منتظر بمانید تا یکی از متخصصین استادکار درخواست شما را بپذیرد.

استفاده از کد تخفیف استادکار
سفارش آنلاین خدمات در محل
آموزش استفاده از کد تخفیف استادکار
مشاهده جزئیات سفارش ثبت شده

چطور سفارش خود را لغو کنیم؟

20- اگر از سفارشی که ثبت نمودید منصرف شدید کافی است از طریق مرورگر وارد حساب کاربری خود در سایت استادکار شوید و در بخش “سفارش های من” سرویس رد نظر خود را انتخاب نمایید و روی “مشاهده جزئیات: کلیک کنید.

نحوه لغو سفارش استادکار

21- می‌توانید با کلیک روی “لغو سفارش” ، سفارش خود را کنسل کنید.

آموزش لغو سفارش خدمات استادکار

22- در این مرحله مشخص نمایید که به چه دلیلی قصد لغو سفارش را دارید. و سپس روی “لغو سفارش” کلیک کنید.

علت لغو سفارش

23- پیغام نشان داده شده تایید می‌نماید که سفارش شما با موفقیت لغو گردیده است.

خدمات در محل

اگر نیاز به اسباب کشی دارید و قصد دارید که از خدمات اسباب کشی مجموعه ای استفاده کنید، پیش از هر اقدامی، لازم است فاکتورهایی را مد تظر قرار دهید. به جهت افزایش اطلاعاتتان در این زمینه، مقاله اسباب کشی و حمل بار را به چه کسی واگذار کنیم را مطالعه کنید.

اگر به دنبال سرویسی هستید که به صورت تخصصی خدمات حمل بار را ارائه می‌کند، مقاله معرفی 6 اپلیکیشن برتر اسباب کشی و حمل بار می تواند گزینه های پیشنهادی خوبی را در اختیارتان قرار دهد.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments