چطور از کد تخفیف آیریس استفاده کنیم ؟

تخفیف خرید بیمه شخص ثالث از سایت آیریس

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که ترجیح می‌دهید بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو و موتورسیکلت خود را به صورت آنلاین تهیه کنید این مطلب را از دست ندهید. در ادامه قصد داریم آموزش تصویری نحوه استفاده از کد تخفیف آیریس را برای شما به صورت مرحله به مرحله توضیح دهیم. با این کد تخفیف می توانید از فرصت استثنایی داده شده خرید بیمه آنلاین استفاده کنید و بیمه مورد نیاز خود را با قیمت ارزان تری از سایت آیریس تهیه کنید. در ابتدا برای دریافت کد تخفیف می بایست وارد سایت کانال تخفیف شوید و در باکس جستجو آیریس را جستجو کنید.

کد تخفیف آیریس در سایت آف چنل

حال نتایج به دست آمده برای آیریس را مشاهده خواهید کرد و می توانید به جدیدترین کد تخفیف آیریس دسترسی داشته باشید.

دریافت کد تخفیف آیریس از کانال تخفیف

کدهای تخفیفی که مشاهده می‌کنید معمولاً هر کدام برای خرید یک نوع بیمه قابل استفاده است و درصد یا مبلغ متفاوتی نیز دارند. البته برخی کدها نیز به صورت عمومی هستند و برای تمامی رشته های بیمه قابل استفاده هستند. در این مرحله می بایست بسته به اینکه قصد خرید چه نوع بیمه ای را دارید، روی گزینه “دریافت کد تخفیف” مربوطه کلیک کنید. حال در یک باکس جدید کد تخفیف آیریس برای شما نمایش داده می شود. ما در اینجا کد تخفیف 75 هزار تومانی ویژه خرید بیمه شخص ثالث را انتخاب نمدوده ایم. خواندن مقاله نرخ بیمه شخص ثالث در سال 1402 به شما کمک تا از قیمت بیمه ثالث انواع وسایل نقلیه مطلع شوید.

با کلیک روی کادر مستطیل نشان داده شده در تصویر زیر کوپن تخفیف آیریس در حافظه گوشی یا کامپیوتر شما کپی خواهد شد.

کپی کردن کد تخفیف آیریس

با کلیک روی کلید “لینک خرید” وارد سایت آیریس خواهید شد.

ورود به سایت بیمه آیریس از کانال تخفیف

با توجه به اینکه در این مثال قصد خرید بیمه شخص ثالث را داریم، پس از ورود به سایت آیریس گزینه بیمه شخص ثالث را انتخاب می‌نماییم. مسلماً اگر بخواهید بیمه بدنه، آتش سوزی یا … را خریداری نمایید باید گزینه متناسب با آن را انتخاب کنید و همچنین کد تخفیف مخصوص همان بیمه را نیز از سایت آف چنل دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای استفاده از کد تخفیف ازکی

در این بخش جهت استعلام قیمت بیمه شخص ثالث می بایست نوع، برند و سال ساخت خودروی خود را انتخاب نمایید تا به مرحله بعد بروید.

استعلام قیمت بیمه شخص ثالث

در این مرحله می بایست تاریخ اتمام و مدت بیمه‌نامه‌ ای که قصد تمدید آن دارید را در کادر مورد نظر وارد نموده و بر روی کلید “مرحله بعد” کلیک کنید.

وارد نمودن تاریخ اتمام بیمه در آیریس

حال باید مشخص نمایید که بیمه نامه به نام مالک فعلی خودرو است یا اینکه تغییر مالکیت داشته و سپس کلید “مرحله بعد” را فشار دهید.

علت این سوال این است که با توجه به قانون جدید بیمه مرکزی، تخفیف عدم خسارت خودرو فقط متعلق به مالک آن یعنی کسی که پلاک خودرو به نام وی است می‌باشد و در صورت فروش خودرو به دیگران (به جز اعضای درجه یک خانواده) تخفیف ها منتقل نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین قیمت خرید بیمه شخص ثالث

آیا بیمه به نام مالک فعلی خودرو است

در این مرحله درصد تخفیف بیمه شخص ثالث و حوادث راننده را مطابق با بیمه‌ نامه قبلی خود وارد کنید تا جواز رفتن به مرحله بعدی برای شما صادر شود.

میزان تخفیف عدم خسارت خودرو

در صورتی که مقصر یک تصادف بوده و خسارت گرفته باشید تصویر زیر به شما نشان داده می‌شود تا در آن تعداد خسارت مالی، خسارت جانی و خسارت حوادث راننده را وارد کنید. اکنون روی گزینه “استعلام قیمت” کلیک کنید.

مشخص نمودن تعداد خسارت بیمه نامه قبلی

در این مرحله لیستی از قیمت بیمه شخص ثالث در شرکت های مختلف بیمه به شما نمایش داده می‌شود. با توجه به اینکه در بخش شرایط استفاده از کد تخفیف در سایت آف چنل قید شده بود که این کد تخفیف فقط برای خرید بیمه شخص ثالث از شرکت بیمه ایران قابل استفاده است، ما نیز بیمه ایران را انتخاب نموده و کلید “خرید نقدی” مقابل آن را کلیک می‌کنیم.

لیست قیمت بیمه شخص ثالث در شرکت های مختلف بیمه

در صفحه ای که برای شما نمایش داده می شود اطلاعات مورد بیمه را مجدداً بررسی نمایید. اگر اطلاعات صحیح باشد گزینه تایید را فشار دهید تا به مرحله بعد بروید. اما اگر اطلاعات تان صحیح نباشد باید گزینه ویرایش را بزنید و پس از اصلاح اطلاعات به مرحله بعد بروید.

بیشتر بخوانید: راهنمای استفاده از کد تخفیف بیمه بازار

بررسی مجدد مشخصات بیمه آیریس

در این مرحله می بایست شماره تلفن خودتان را وارد نمایید و بر روی کلید “ورود” کلیک کنید.

وارد نمودن شماره تلفن همراه در سایت آیریس

سپس باید روی دریافت رمز یکبار مصرف کلیک کنید تا یک کد 5 رقمی برای شما ارسال شود. با وارد کردن این رمز می توانید به مرحله بعد بروید.

لیست قیمت بیمه در آیریس

در این بخش می بایست اطلاعات بیمه گذار را وارد و تکمیل نمایید، تصاویر خواسته شده را بارگذاری کنید و روی “ثبت سفارش” کلیک کنید.

وارد نمودن مشخصات بیمه گذار

کد تخفیف آیریس را کجا وارد کنیم ؟

خب می رسیم به بخش پرداخت و اعمال کد تخفیف. کافی است در کادر مستطیلی که مشاهده می کنید کد تخفیف آیریس را وارد کنید و روی گزینه اعمال کلیک کنید. بررسی نمایید که مبلغ کد تخفیف از قیمت بیمه کسر شده باشد سپس کلید “پرداخت از طریق درگاه بانکی” کلیک کنید.

اعمال کد تخفیف بیمه آیریس

در مرحله آخر باید اطلاعات کارت بانکی تان را در درگاه بانکی وارد کنید تا مبلغ بیمه از حساب تان پرداخت گردد. پس از پرداخت نهایی ، اطلاعات بیمه نامه شما و نسخه الکترونیک آن برای همیشه در پروفایل کاربری تان در دسترس شما خواهد بود که در صورت نیاز می توانید به آن مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین سایت خرید آنلاین بیمه

بیمه های خریداری شده من در آیریس

در پایان امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا بخشی از مبلغ بیمه را تخفیف بگیرید و در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments